نایب رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس مطرح کرد؛

استقبال ایران از حصارکشی مرزهای پاکستان

آصفری گفت: بخشی از اقدامات تروریستی که در شرق کشور انجام می‌شود از مبادی ورودی پاکستان رقم می‌خورد از این رو هرچه امنیت مرز‌های ایران و پاکستان بیشتر شود تهران از آن استقبال می‌کند.
کد خبر: ۴۳۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ - 09December 2020

استقبال ایران از حصارکشی مرزهای پاکستانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه وزارت خارجه پاکستان از حصارکشی بین مرز‌های ایران و کشورش خبر داده است، اظهار داشت: مرز پاکستان یکی از مسیر‌های ورود جریان‌ها و گروهک‌های تروریستی به خاک ایران است از این رو از حصارکشی استقبال می‌کنیم.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچه دولت پاکستان بتواند مرز‌های خود را مستحکم کند و مانع ورود جریان‌های تروریستی از کشورش به ایران شود، به نفع ایران خواهد بود.

وی تاکید کرد: هر چه مرز‌های پاکستان غیرقابل نفوذ باشد گروه‌های ترویستی کمتر به ایران وارد می‌شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس بیان کرد: بخشی از اقدامات تروریستی که در شرق کشور انجام می‌شود از مبادی ورودی پاکستان رقم می‌خورد از این رو هرچه امنیت مرز‌های ایران و پاکستان بیشتر شود تهران از آن استقبال می‌کند.

شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان در جمع خبرنگاران گفت که کشورش قصد دارد علاوه بر حصار کشی مرزهایش با افغانستان، مرز‌ها با ایران را نیز حصارکشی کند. او گفت که حصارکشی مرز‌ها پیش از پایان سال جاری کامل خواهد شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار