دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد؛

تأمین آب و اشتغال اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران تامین آب و اشتغال را از اولویت‌ها قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد و گفت: حل مشکلات مردم در اولویت ما است و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در مظلومیت رشد کند.
کد خبر: ۴۳۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ - 09December 2020

تأمین امنیت و دفاع از نظام؛ مهم‌ترین مأموریت سپاه پاسدارن/ آب و اشتغال اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «ضیاء‌الدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران امروز در مراسم افتتاح پروژه سالن ورزشی روستای افین شهرستان زیرکوه، اظهار داشت: مأموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأمین امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: سپاه پاسداران در کنار مأموریت اصلی و اساسی خود، برای کمک به دولت و مردم در امر محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم یاری و مردم‌دوستی فعالیت می‌کند و این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کارهای خیلی خوبی در این خصوص انجام شده ولی اطلاع‌رسانی و تبلیغات در این موارد کم است، عنوان کرد: یکی از رمزهای موفقیت ما پاسداران با مردم و در میان مردم و در کنار مردم بودن است و از این بابت خدا را شاکریم چراکه  معتقدیم که همه مسئولان می‌آیند و می‌روند و تنها چیزی که می‌ماند مردم هستند.

حزنی با تأکید بر اینکه وقتی با هم کار می‌کنیم مهم هستیم، ادامه داد: همکاری و تعامل سپاه با ادارات و مجموعه‌ها و نهادهای مختلف مهم و اثرگذار است و هم در پیشگاه خداوند و هم در پیشگاه مردم شده و کارها با سرعت بیشتری پیش می‌رود و مشکلات مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه این با هم بودن سبب انجام کارهای بزرگ می‌شود، عنوان کرد: باید در کنار مردم باشیم و در سپاه یکی از افتخارات ما این است که هوای مردم را داریم و وقتی که این مهم محقق شود خداوند هم هوای ما را دارد و هیچ ابایی از آمریکا و اسرائیل نداریم و اصل ما مردم هستند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران یکی از مشکلات مناطق محروم و مرزی استان خراسان‌ جنوبی را نبود و یا کمبود منابع آبی عنوان و تصریح کرد: آب موجب اشتغال و امید می‌شود و سبب ماندگاری مردم در روستاها می‌شود که باید به‌طور ویژه مد نظر قرار گیرد.

حزنی ضمن قدردانی از اقدامات قرارگاه شهید ناصری در خصوص احداث بندهای خاکی و آبخیزداری، خاطرنشان کرد: این قرارگاه با احداث بندهای خاکی و آبخیزداری کارهای خوبی را انجام داده لذا شب گذشته مصوب کردیم تمام بندهای خاکی و آبخیزداری را در کل این مناطق انجام دهند.

وی اضافه کرد: تاکنون قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) و قرارگاه شهید ناصری تاکنون اقدامات خوبی انجام داده‌اند و اگر بخواهیم پروژه‌های آبی را تقویت کنیم باید از این نوع کارها انجام دهیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران تامین آب و اشتغال را از اولویت‌ها قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد و گفت: حل مشکلات مردم در اولویت ما است و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در مظلومیت رشد کند.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم یاری و مردم دوستی در همه ادارات و نهادها انجام شود و شایستگی ما این است که رضایت مردم را جلب  کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی شاهد پروژه‌های آبی در این استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها