رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

باید در حوزه رسانه به اهداف و آرمان‌های انقلاب بنگریم

سرهنگ «مهدی پارسا» با تاکید بر ارتقای سطح کیفی جشنواره ابوذر، گفت: در ابتدای گام دوم انقلاب هستیم و در حوزه رسانه باید به اهداف و آرمان‌های انقلاب بنگریم و رسانه‌ها باید در آثار خود این موضوع را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۴۳۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 09December 2020

در حوزه رسانه باید به اهداف و آرمان‌های انقلاب بنگریم

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان امروز در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار داشت: جشنواره ابوذر فرصت خوبی برای ظهور استعدادهای رسانه‌ای استان گیلان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه جزء استان‌های پیشرو در حوزه رسانه هستیم و این پیشرو بودن باید خود را در این جشنواره نشان دهد، تصریح کرد: باید آثار بیشتر و با کیفیت تر نسبت به سال قبل به جشنواره ششم ابوذر ارسال شود.

وی با تاکید بر ارتقای سطح کیفی جشنواره ابوذر، خاطرنشان کرد: در ابتدای گام دوم انقلاب هستیم و در حوزه رسانه باید به اهداف و آرمان‌های انقلاب بنگریم و رسانه‌ها باید در آثار خود این موضوع را مدنظر قرار دهند.

پارسا با اشاره به اینکه ارتقا و هدف سازی در مسیر متعالی انقلاب از بستر بسیج می‌گذرد، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی انتظار دارند که رسانه‌ها در پیشرفت و تعالی کشور نقش اثرگذاری ایجاد کنند.

این مسئول نقش رسانه‌ها در افزایش نشاط و شادابی جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید بتوانیم با قلم رسانه‌های استان اولویت‌ها را بشناسیم و نیازسنجی کنیم و در همان مسیر حرکت کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه بنای ما در جشنواره ابوذر امیدآفرینی است، متذکر شد: مهمترین قشر در امیدآفرینی، رسانه‌ها هستند و از اصحاب قلم درخواست داریم که در همین مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به اهداف جشنواره ابوذر، ابراز داشت: رعایت اصول و ارزش‌های انقلاب، حمایت از نهضت‌های آزادی بخش دنیا، تبیین و رصد رسانه‌های استان و شهرستان، تسهیل سازی و ایجاد یک جبهه واحد رسانه‌ای از جمله اهداف است.

پارسا با اشاره به اینکه استان ما اقتصادی نیست و کشاورزی برای ما اهمیت زیادی دارد تصریح کرد: محور «فرصت‌ها و معضلات برنج و چای» را در جشنواره گنجاندیم که امیدواریم با کار رسانه‌ای بخشی از مشکلات کشاورزان برطرف شود.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره ششم ابوذر به مشارکت منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود، تاکید کرد: جشنواره ابوذر بزرگترین جشنواره رسانه‌ای استان گیلان است و آثار برتر به جشنواره ابوذر سراسری راه پیدا می‌کند.

سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان در امور اقشار بسیج نیز در این جلسه ابراز داشت: استقلال از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی است و در کنار رهبری پیامبرگونه امام راحل، آثار هنری نیز به پیروزی انقلاب کمک کردند.

وی در امور اقشار بسیج با تاکید بر اینکه ارتقای توانمندی‌های اصحاب رسانه در جشنواره ابوذر مدنظر است، خاطرنشان کرد: دشمنان در این ۴ دهه با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های خود علیه ما قیام کردند و نقش رسانه‌ها در جهت دهی افکار عمومی بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار