مشارکت خوب دانش‌آموزان در برنامه‌های «لاله‌های روشن»

«نوری زاده» معاون هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد از لاله‌های روشن نیز به عنوان یکی از برنامه‌های بسیار خوب در حوزه شهدا یاد کرد و گفت: این برنامه توانسته به خوبی مشارکت دانش آموزان را جلب کند.
کد خبر: ۴۳۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 09December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «نوری زاده» معاون هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد در مراسم یادواره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۴ هزار فرهنگی شهید که به صورت مجازی در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه یزد امسال میزبان دومین کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد است، اظهار داشت: برنامه‌های این کنگره در ۲۱ کمیته در حال پیگیری است و همت استاندار یزد و پیگیری‌های وی و دیگر مسئولان کمیته ها، اتفاقات خوبی را در رابطه با برگزاری مراسم مرتبط با شهدا در استان رقم زده است.

نوری زاده با اشاره به اینکه استان یزد ۴ هزار شهید دارد، افزود: یکی از برنامه‌های این کنگره این است که به ازای هر شهید استان، ۴۰ خدمت به مردم ارائه شود.

وی بیان کرد: برنامه‌ای که کمیته فرهنگیان دنبال می‌کند، ۴ هزار مقاله دانش آموزی و ایجاد ۴ هزار متر فضای آموزشی است که فعالیت‌های آن آغاز شده و پوستر این دو برنامه به زودی رونمایی می‌شود.

نوری زاده از لاله‌های روشن نیز به عنوان یکی از برنامه‌های بسیار خوب در حوزه شهدا یاد کرد و گفت: این برنامه توانسته به خوبی مشارکت دانش آموزان را جلب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار