چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته سی‌ام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته سی‌ام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با محوریت نقش پژوهشگران، محققان و تاریخ‌پژوهان در پاسداشت دفاع مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۳۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱ - 11December 2020

برنامه‌های ارتش در هفته بیست و نهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی آجا در هفته سی‌ام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با بیست و دوم تا بیست و هشتم آذر سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هفته سی‌ام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه اسناد و مدارک دفاع مقدس، نشست هم‌اندیشی محققین و پژوهشگران دفاع مقدس، مراسم رونمایی از کتاب اطلاعیه‌های دفاع مقدس، مراسم المپیاد ورزشی دانشگاه‌های آجا و یادواره شهدای دانشجویی ارتش را برگزار می‌کند.

همچنین این سازمان برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران منتخب و نخبه آجا، رونمایی از اطلس یگانی رزمندگان، رونمایی از برنامه چند رسانه‌ای تاریخ شفاهی رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مراکز مطالعاتی ارتش را در دستور کار خود دارد.

نیروی زمینی ارتش نیز در این بازه زمانی نسبت به تهیه و انتشار برنامه‌های چندرسانه‌ای تاریخ شفاهی رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری جشنواره ایده‌پردازی و تجلیل از پژوهشگران حوزه دفاع مقدس اقدام می‌کند.

همچنین نیروی پدافند هوایی ارتش در این هفته نمایشگاه دستاوردهای مرکز مطالعات این نیرو را به همراه جشنواره خلاقیت و ایده‌پردازی در دوران دفاع مقدس را برگزار می کند.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در هفته سی‌ام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس رونمایی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها و تحقیقات نظری مراکز فرهنگی و دانشگاهی در حوزه دفاع مقدس را در دستور کار دارد؛ همچنین این نیرو نسبت به برگزاری جشنواره ایده‌پردازی و خلاقیت در دوران دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه آخرین دستاوردهای مراکز مطالعاتی نهاجا اقدام می‌کند.

نیروی دریایی ارتش هم در این هفته برپایی نمایشگاه دستاوردهای مرکز مطالعات نداجا و برگزاری جشنواره ایده‌پردازی با محوریت جهاد علمی و پژوهشی در دوران دفاع مقدس را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار