دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

اهداف صهیونیست‌ها از ترورهای اخیر/ رژیم صهیونیستی نقره داغ خواهد شد

تقارن وضعیت بحرانی نتانیاهو در رژیم صهیونیستی با اقدامات تروریستی‌شان (ترور فرماندهان و اعضای ارشد محور مقاومت و شهید فخری‌زاده) و همچنین جنگ‌طلبی‌شان، نشان می‌دهد که نخست‌وزیر اسرائیل سعی دارد تا با این فعالیت‌ها خود را از بحران‌های سیاسی نجات دهد.
کد خبر: ۴۳۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵ - 12December 2020

اهداف صهیونیست‌ها از ترورهای اخیر/ رژیم صهیونیستی نقره داغ می‌شود؟گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: نزدیک به پنج ماه قبل بود که در پی شهادت «علی کامل محسن» از اعضای حزب‌الله لبنان، نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس واکنش لبنانی‌ها در مرز‌های شمالی به حالت آماده‌باش درآمد.

چند روز پس از شهادت علی کامل محسن، صهیونیست‌ها در پیامی به حزب‌الله لبنان اعلام کردند که تل‌آویو در حمله هوایی به حومه دمشق، اطلاعی از حضور این رزمنده مقاومت در این منطقه نداشته است.

صهیونیست‌ها همچنین به حزب‌الله درباره هرگونه اقدام نظامی انتقام‌آمیز هشدار دادند؛ حزب‌الله نیز بر رد هرگونه هشدار و تهدید از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

پس از این اتفاقات روزنامه‌الاخبار لبنان گزارش داد که در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ اکتبر) ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش بزرگی را تحت عنوان «گلوله کُشنده» در نزدیکی مرز‌های اراضی اشغالی با لبنان و سوریه برگزار کرده که در نتیجه آن حزب‌الله وضعیت هشدار خود را به بالاترین سطح ممکن رساند.

تحرکات صهیونیست‌ها پس از ۲۵ اکتبر از جبهه شمالی و کنار مرز‌های لبنان فراتر رفت و آن‌ها در مناطق همجوار با نوار غزه نیز تحرکات گسترده‌ای را انجام دادند تا کارشناسان نظریه اقدامات تهاجمی رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک را مطرح کنند.

تحرکات صهیونیست‌ها تا جایی ادامه داشته است که هفته‌نامه صهیونیستی «ماکور ریشون» نوشته است که ارتش اسرائیل برای یک درگیری بزرگ در غزه خود را مهیا می‌کند و به‌تازگی یکی از یگان‌های ارتش رزمایش سه روزه با اهداف مختلف را در جنوب فلسطین اشغالی برگزار کرده است.

تقارن وضعیت بحرانی نتانیاهو در رژیم صهیونیستی با اقدامات تروریستی‌شان (ترور فرماندهان و اعضای ارشد محور مقاومت و شهید فخری‌زاده) و همچنین جنگ‌طلبی‌شان، نشان می‌دهد که نخست‌وزیر اسرائیل سعی دارد تا با این فعالیت‌ها خود را از بحران‌های سیاسی نجات دهد.

اما نکته مهم این است که در کنار جنگ‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی، شاهد هستیم که توان نظامی مقاومت بالا رفته است؛ با افزایش توان نظامی گروه‌های مقاومت در لبنان و غزه، منابع مختلف در سرزمین‌های اشغالی از نبود آمادگی ارتش این رژیم برای ورود به جنگ گسترده دیگری خبر می‌دهند.

هفته‌نامه صهیونیستی «ماکور ریشون» در گزارش اخیر خود از ناتوانی سامانه گنبد آهنین صهیونیست‌ها در مقابله با موج حملات راکتی حماس خبر داده بود؛ آسیب‌پذیری صهیونیست‌ها در برابر قدرت گروه‌های مقاومت به حدی است که شبکه المنار لبنان در بخش آخر مستند «راز‌های آزادسازی دوم» تصاویری را پخش کرد که یک پهپاد وابسته به مقاومت لبنان آن‌ها را ضبط کرده بود.

پر واضح است که نقشه نتانیاهو برای فرار از بحران‌های سیاسی در رژیم صهیونیستی در حال اجراست، اما صهیونیست‌ها باید بدانند که در صورت آغاز جنگی گسترده، متضرر خواهند شد و یک شکست بزرگ در انتظارشان است و نقره داغ خواهند شد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار