نشست رؤسای دایره زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها برگزار شد

نشست رؤسای دایره زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 10December 2020

سومین نشست دائره زنان بنیاد حفظ آثار برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، وبینار سومین نشست رؤسای دایره زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها به ریاست مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

هدف از این نشست ارائه و ارزیابی گزارش اقدامات شاخص و تاثیرگذار استان‌ها در حوزه زنان است.

مجتهدزاده در این نشست اظهار داشت: ما یک ماموریت محوری برای خودمان قائل هستیم که الزاماتی دارد؛ این ماموریت نشر فرهنگ دفاع مقدس است که متضمن اهداف کلانی است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: با ملاحظه اسناد بالادستی و با توجه به فرمایشات امامین انقلاب آن ماموریت محوری عبارت از جهتدهی به فکر و فرهنگ عمومی، آسیب زدایی از فکر و فرهنگ و اخلاق جامعه، تشویق به پیشرفت، روحیه دادن و زدودن احساس عقب ماندگی می‌باشد.

وی تصریح کرد: امروز یکی از شگرد‌های مهم دشمن تزریق و القاء احساس عقب ماندگی و ناتوانی است. جوان ما نباید احساس کند که عقب مانده است باید احساس کند که دارد حرکت می‌کند

مجتهدزاده گفت: آرایش رسانه‌ای و سازمانی ما باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم همه کشور را در همه ابعاد بپوشانیم این آرایش باید کارآمد باشد دارای قدرت انعطاف برای انطباق با شرایط گوناگون و پیش بینی نشده باشد در برخورد با مسائل گوناگون توانایی سرعت و چالاکی داشته باشد بتواند موضع خودش را اتخاذ کند و کارساز باشد

وی بر اهمیت طلایه داران شفا تاکید کرد و گفت: حتما خودتان شرکت و با انتشار فراخوان دیگران را جهت پیوستن به این مهم تشویق کنید.

مجتهدزاده بر غنی شدن مقالات فصلنامه زنان و حماسه، تقویت کارگروه‌ها و فعال شدن در فضای مجازی، دانشگاه‌ها و ... تاکید کرد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها