نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

ایمان قوی مردم و خانواده‌های شهدا پشت دشمن را در هم می‌شکند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ایمان قوی مردم و خانواده‌های معزز شهدا پشت دشمن را در هم می‌شکند، گفت: مجموعه مسئولان دست اندرکار نیز باید وظیفه خود را در جهت رشد و تعالی فرزندان (شهید رضوی) انجام دهند و از هیچ خدمتی فروگذار نکنند.
کد خبر: ۴۳۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ - 10December 2020

ایمان قوی مردم و خانواده‌های شهدا پشت دشمن را در هم می‌شکندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با خانواده بسیجی شهید «سید علی رضوی» که به مناسبت سالگرد این شهید برگزار شد، اظهار داشت: وقتی بحث و یاد شهدا به میان می‌آید تداعی شهدای در میدان درگیری با دشمن به ذهن تبادر پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: در روایات آمده؛ کسانی که در حال آمادگی برای مقابله با دشمن (رزمایش نظامی) براساس اتفاق به شهادت می‌رسند پاداش آنان از شهدای در میدان جبهه بالاتر است چون این حالت پیشگیری دارد، اگر جامعه‌ای ورزیده باشد و از جهت انواع امور دفاعی و نظامی و تکنیکی قوی باشد دشمن جرأت تجاوز به خاک میهن را نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در رزم‌های میدانی در مقابل عمل انجام شده عکس‌العمل نشان می‌دهد و مصداق مبارزه با معلول است، افزود: اما در آمادگی رزمی مبارزه با علت است و انگیزه دشمن را از بین می‌برد.

عبادی ادامه داد: کسانی که در رزمایش آسیب می‌بینند و جان خود را هدیه می‌کنند مصداق آیه شریفه «وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه» هستند.

وی با بیان اینکه در مردم ایران اسلامی روحیه جهاد و شهادت‌طلبی موج می‌زند، تصریح کرد: این روحیه متکی به اصولی است که نباید فراموش شود لذا کسانی که در میدان رزم افتخار می‌آفرینند و دشمن را ناکام می‌گذارند باید توجه داشته باشیم این نصف قضیه است و پشتوانه روحی آنان از ناحیه مردم و مسئولان و خانواده با ایمان خودشان، نصف دیگر پنهان قضیه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ایمان قوی مردم و خانواده‌های معزز شهدا پشت دشمن را در هم می‌شکند، افزود: مجموعه مسئولان دست اندرکار نیز باید وظیفه خود را در جهت رشد و تعالی فرزندان (شهید رضوی) انجام دهند و از هیچ خدمتی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار