فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌ جنوبی:

استقبال بسیجیان خراسان‌ جنوبی برای دفاع از حرم/ عکس شهدا عمل نکنیم

سردار «غلامعلی تناکی» گفت: امیدواریم جزو کسانی نباشیم که عکس شهدا را بر در و دیوار می‌زنند؛ ولی عکس شهدا عمل می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 10December 2020

عکس شهدا عمل نکنیم/ استقبال بسیجیان خراسان‌جنوبی برای دفاع از حرمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «غلامعلی تناکی» فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی، امروز در دیدار خانواده بسیجی شهید «سید علی رضوی» با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: شهدا زنده و نزد پروردگار روزی می‌خورند و به زنده‌ها بشارت عظمت می‌دهند.

وی با اشاره به استقبال بسیجیان استان برای مبارزه با داعش و دفاع از حریم ولایت، بیان داشت: بعد از تشکیل گروهک تروریستی داعش و حضور در سوریه و عراق، بسیجیان زیادی برای مبارزه با این گروهک پا به میدان گذاشته و تقاضای زیادی برای حضور در میدان نبرد صورت پذیرفت.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با یادآوری اینکه علی‌رغم تقاضای زیاد بسیجیان نهایتا 300 نفر از بسیجیان گزینش شده و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند، ادامه داد: از این تعداد حدود 150 نفر به سوریه اعزام شدند و جزو گروه‌هایی بودند که آخرین بازمانده‌های داعش در بوکمال را از بین بردند و به سلامت به وطن برگشتند.

تناکی اضافه کرد: بعد از برگشت این مدافعان حرم با سیل هزاران بسیجی به پایگاه‌های بسیج و یگان رزم برای ثبت‌نام روبرو شدیم که سرانجام از بین هزاران نفر تعداد 300 نفر گزینش شده و طی 45 روز آموزش‌های لازم ا فرا گرفتند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از بین 300 نفر نیز 117 نفر گزینش شدند که شهید بزرگوار «سید علی رضوی» هم در بین این افراد بود که این شهید والامقام سرانجام حین یکی تمرین‌های نظامی در اثر برخورد گلوله آر پی جی به شهادت نائل آمد.

تناکی در پایان مطرح کرد: امیدواریم جزو کسانی نباشیم که عکس شهدا را بر در و دیوار می‌زنند ولی عکس شهدا عمل می‌کنند و توفقی داشته باشیم جزو کسانی باشیم که در پازل انتقام سختی که قرار است به خون‌خواهی از «حاج قاسم سلیمانی» صورت بگیرد،  نقش‌آفرین باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار