طی پیامی؛

سردار کارگر درگذشت مادر فرمانده انتظامی تهران بزرگ را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت مادر شهیدان رحیمی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 10December 2020

سردار بهمن کارگز درگذشت مادر فرمانده انتظامی تهران بزرگ را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت مادر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و شهیدان رحیمی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

انا لله وانا الیه راجعون

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی

فرمانده محترم نیروی انتظامی تهران بزرگ

با صلوات برحضرت محمدوآل محمد (ص) و اهدا سلام

با احترام درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم سکینه کردی باعث تاثر و تالم خاطر گردید.

بدون تردید والدین شهدا سرمایه‌های عظیمی برای ایران اسلامی هستند که در تمامی لحظه‌های زندگی شان منشا خیر و برکت بوده و مبلغ و مروج فرهنگ ایثار و شهادتند.

سلام و درود خداوند سبحان و ائمه معصومین (ع) بر روح مطهر و باتقوای آن مرحومه مغفوره که از دامان پاک او فرزندان لایق، متعهد و ولایتمدار شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی و سه ایثارگر انقلاب اسلامی متولد، تربیت و شکوفا شدند و در راه کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی و افتخارآفرینی کردند.

اینجانب درگذشت این مادر مهربان و فداکار را به خانواده محترم شهیدان رحیمی و جنابعالی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. ان شاالله خداوند رحمان پاداش حسنات، استقامت و پایداری این مادر جلیل القدر را در سرای جاودان با فضل و کرم خویش عطاء نموده و با فرزندان شهیدش محشور نماید و به جنابعالی و بازماندگان محترم صبر وافر عنایت فرماید.

رئیس بنیادحفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار