عزیزی خبر داد

افزایش تعداد جهادگران به دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر/ راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران جهادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: این سازمان در نظر دارد برای سال آینده تعداد جهادگران بسیجی را به دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برساند.
کد خبر: ۴۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ - 11March 2015

افزایش تعداد جهادگران به دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر/ راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران جهادی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی دفاع پرس، ابراهیم عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در نشست خبری درباره برنامههای این سازمان در سال آتی، گفت: تولید مفاهیم نو و سازنده در عرصههای مختلف از شاخصهای پویایی یک اندیشه است؛ بنابراین وقتی اندیشهای پویا و بهروز باشد، تولید مفاهیم کاربردی نیز کاربردی میشود؛ به عبارت دیگر تولید مفاهیم یک اندیشه را ماندگار و عمیقتر میکند.

وی با اشاره به اینکه «جهاد» و «جهادی» از مفاهیم نو، جذاب و سازنده در حوزه انقلاب اسلامی است، بیان داشت: بر مبنای همین نگاه برنامهریزی سال آینده اردوهای جهادی به گونهای انجام شده که در راستای اهداف مان بتوانیم، مدل، روحیه، رویکرد، همت و تحرک جهادی را محقق سازیم.

عزیزی با اظهار این مطلب که برای سال آینده ۵۰۰ گروه جهادی را به گروههای جهادی قبلی اضافه میکنیم، تا تعداد گروهها به ۳۵۰۰ گروه برسد، عنوان کرد: راهاندازی مرکز هدایت و حرکت جهادی، تشکیل قرارگاههای منطقهای جهادی در شرق، جنوب و شمال کشور، تأسیس شورای اندیشهورزان، اعزام افراد کمبضاعت به سفرهای زیارتی بهصورت رایگان توسط گروههای جهادی و اعزام گروههای جهادی به مناطق کمبرخوردار کشور، بخشی از اقدامات پیش روی این سازمان برای سال آینده است.

وی با بیان اینکه از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین حدود ۴۵۰ گروه جهادی به مناطق کم برخوردار اعزام میشوند، اظهار داشت: این تعداد گروه جهادی جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر را در بر میگیرند، که این جمعیت نسبت به سال گذشته از رشد ۳۰ درصدی برخوردار است، زیرا سال گذشته ۳۰۰ گروه جهادی طی این مدت اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه مناطق هدف گروههای جهادی استانهای خوزستان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کرمان و لرستان هستند، گفت: برای مقابله با ریزگردها در جنوب از آمادگی لازم برخور دار هستیم، و این آمادگی را نیز به دستگاههای ذیربط اعلام کردیم.

وی افزود: به دستگاههای متولی اصلی این موضوع اعلام کردیم از مجموع ۲۸۸ هزار هکتار از اراضی خوزستان که تحت تأثیر ریزگردها قرار دارد، برای امتحان یک هزار هکتار از این اراضی را برای مقابله با ریزگردها با کاشت پوششهای گیاهی مناسب منطقه، آماده کنیم.

عزیزی در پایان عنوان کرد: برای انعکاس فعالیتهای سازندگی و خدماترسانی گروههای جهادی نیازمند راهاندازی باشگاه خبرنگاران جهادی هستیم، تا در عرصه اطلاعرسانی در رسانههای مختلف کشور، سازمانیافتهتر اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار