فرماندار خوی؛

۳۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «شهید سلیمانی» در خوی توزیع شد

فرماندار خوی گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی و کمک مالی به ارزش سه میلیارد ریال بین خانواده های نیازمند شهرستان در قالب طرح «شهیدقاسم سلیمانی» توزیع شد.
کد خبر: ۴۳۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 11December 2020

۳۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «شهید سلیمانی» در خوی توزیع شد

به‌گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حسین عباسی، فرماندار خوی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وی افزود: یکی از طرح های مهم مبارزه با بیماری کرونا طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» است که با مشارکت سپاه، دانشکده علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر در خوی اجرا می شود.

فرماندار خوی عنوان کرد: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا خیرین و واقفان این شهرستان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای مبارزه با این بیماری اهداء کرده اند.

وی با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا موجب تقویت امور خیرخواهانه شده است، ادامه داد: همه گیری این ویروس با وجود آثار و خسارات زیان‌بار، فرصت‌های قابل توجهی نیز در جامعه ایجاد کرده که توسعه فعالیت‌های نیکوکارانه مردم و خیرین برای تامین معیشت نیازمندان، است.

عباسی با تأکید بر لزوم همسویی تمامی مردم و مسئولان در مواجهه با بیماری کرونا گفت: طرح‌ها و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با کرونا باید همسو و مکمل یکدیگر بوده و تداوم داشته باشد تا ضمن بهبودی شرایط موجود، بخشی از مشکلات نیازمندان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار