فرمانده گردان امام حسین (ع) ورامین:

خدمات گردان‌های امام حسین (ع) فقط در موضوع امنیتی و دفاعی نیست

پاسدار سید مجتبی ضامنی گفت: گردان امام حسین (ع) شهرستان ورامین در سیل لرستان، خوزستان و زلزله کرمانشاه حضوری فعال داشته است و خدمات گردان فقط در موضوع امنیتی و دفاعی نیست.
کد خبر: ۴۳۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 11December 2020

خدمات گردان فقط در موضوع امنیتی و دفاعی نیست.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، پاسدار سید مجتبی ضامنی فرمانده گردان امام حسین علیه السلام شهرستان ورامین در خصوص فعالیت این گردان و خدمات ویژه به بسیجیان و خدمت به مردم اظهار داشت: گردان امام حسین (ع) ورامین زیر مجموعه لشکر عملیاتی ۲۲ خاتم الانبیا سپاه سیدالشهدا استان تهران است و در حوزه‌های دفاعی و امنیتی در شهرستان ورامین فعالیت دارد.
 وی افزود: این گردان با توجه به دستورالعمل ها و شرح وظایف اقدامات بسیار مهم و اساسی در حوزه دفاعی، امنیتی و خدماتی در شهرستان ورامین انجام میدهد.
 وی بیان داشت: شکل‌گیری این گردان با دستور مستقیم رهبر معظم انقلاب و در راستای اهدافی همچون تقویت ارتباط مردم با بدنه نیروی نظامی کشور، دفاع از کشور به صورت شهرستانی و دفاع از هر منطقه توسط گردان، موضوع امنیتی و دفاعی مربوط به شهرستانها صورت گرفته است.

ضامنی افزود: خدمات گردان امام حسین (ع) به بسیجیان بسیار متنوع و فراوان است که تبدیل وضعیت عادی به فعال، برگزاری دوره های ۳۰ و ۱۵ روزه تکمیلی بسیجیان، معرفی برای استخدام به سپاه و ناجا، برگزاری دوره مقدماتی و تکمیلی اعطای کسر خدمت است.

وی گفت: بسیجیانی که در دوره های تکمیلی گردان امام حسین (ع) شرکت کنند از دوره آموزشی سربازی معاف و مستقیماً در یگان‌های خدمتی فعال می شوند.
ضامنی تاکید کرد: در بخش آموزشی تیراندازی با سلاح های جنگی و امنیتی، برگزاری کلاس‌های جنگ نوین، تاکتیک، امدادی، خود امدادی، توپخانه، پدافند، ادوات، موتورسواری، کوهنوردی و پیاده روی در کویر و جنگل نیز جزو آموزش‌های تخصصی گردان امام حسین است.

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان ورامین تصریح کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل ها گردان امام حسین در خصوص کمک‌های مومنانه و ضدعفونی معابر اقدامات بسیار زیادی انجام داد و یک گروه جهادی تیز برای کمک به نیازمندان در گردان تشکیل شده است که به صورت هفتگی برای کمک به نیازمندان مختلف ورامین اعزام می شود.

وی در پایان گفت : گردان امام حسین علیه السلام شهرستان ورامین در سیل لرستان، خوزستان و زلزله کرمانشاه حضوری فعال داشته است و خدمات گردان فقط در موضوع امنیتی و دفاعی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار