روسیه: «فیصل المقداد» با لاوروف رایزنی مهمی درباره سوریه خواهد داشت

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که فیصل المقداد هفته آینده در اولین سفر خود به عنوان وزیر خارجه سوریه به روسیه درباره موضوعات مهمی مربوط به بحران سوریه با مقامات روسیه رایزنی می‌کند.
کد خبر: ۴۳۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ - 11December 2020

روسیه: «فیصل المقداد» با لاوروف رایزنی مهمی درباره سوریه خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه سوریه در هفدهم دسامبر در مسکو با همتای سوری خود اوضاع در سوریه را بررسی خواهد کرد.

وزارت خارجه روسیه روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: «سرگئی لاوروف در هفدهم دسامبر (پنجشنبه آینده ۲۷ آذر) با فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه که در یک سفر کاری به مسکو خواهد آمد، گفت‌وگوهایی مهم خواهد داشت.»

براساس این بیانیه دو طرف در مورد موضوعات مهمی که در دستور کار طرف‌های منطقه‌ای و جهانی ذیربط با بحران سوریه است، به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت؛ کما اینکه توجه ویژه‌ای به اوضاع در سوریه و افق‌های پیشرفت این کشور خواهد شد که از جمله آن تقویت فرآیند سیاسی فراگیر برای حل بحران سوریه بر اساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت و موضوع بازسازی این کشور پس از جنگ و کمک به بازگشت آوارگان سوری است.

وزارت خارجه روسیه همچنین گفت که وزیران سوریه و روسیه همچنین مسائل روز مرتبط با ادامه همکاری میان دو کشور در زمینه‌های مختلف را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار