در اقدامی خصمانه؛

صهیونیست‌ها به معترضان فلسطینی در کرانه باختری یورش بردند

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی که در اعتراض به گسترش شهرک سازی‌ها در کرانه باختری تظاهرات کرده بودند، یورش بردند.
کد خبر: ۴۳۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ - 12December 2020

صهیونیست‌ها به معترضان فلسطینی در کرانه باختری یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات خصمانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، ماجرا از آنجا آغاز شد که شهروندان فلسطینیِ ساکن تعدادی از مناطق کرانه باختری در اعتراض به گسترش شهرک سازی‌ها در این مناطق دست به برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی زدند.

پس از برگزاری این تظاهرات، نظامیان صهیونیست به معترضان یورش برده و اقدام به سرکوب آن‌ها کردند. شاهدان عینی اعلام کردند که به دنبال این یورش وحشیانه ده‌ها شهروند فلسطینی به شدت زخمی شدند.

این درحالی است که اخیراً صهیونیست‌ها یک شهروند فلسطینی به نام «عبدالناصر حلاوه» را که دچار مشکل کم شنوایی و گفتاری بود، در کرانه باختری به شهادت رساندند. پیش از این، جنبش جهانی دفاع از حقوق کودکان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص خطا در هدف‌گیری در قبال شهروندان فلسطینی موضوعیت ندارد.

انتهای پیام/۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار