سخنگوی جنبش «نجباء»:

راه شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» ادامه دارد

جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق به مناسبت سالروز پیروزی بر داعش در این کشور، تأکید کرد: راه شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ - 12December 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجبا، «نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق به مناسبت سومین سالروز پیروزی بر داعش در این کشور، پیامی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، الشمری در این پیام تأکید کرده است: افتخار پیروزی بر داعش را مرهون خون پاک فرماندهان پیروزی یعنی شهیدان سلیمانی و المهندس، شهدا، جانبازان و خانواده‌های ایثارگران می‌دانیم.

سخنگوی نجباء با تأکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند این پیروزی را به سرقت ببرد و درخشندگی‌اش را محو کند، خطاب به شهدا و جانبازان ادامه داد: وطنی که به ارمغان آوردید، هرگز از دست نخواهد رفت. زخم‌های شما همچون شناسنامه و خاطراتتان، سفر در تاریخی است که نه فراموش می‌شود و نه از بین می‌رود.

از سوی دیگر، به همین مناسبت، شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء نیز بیانیه‌ای صادر و از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران کنار ملت عراق در برابر هجوم تکفیری‌های تحت‌حمایت آمریکا و اسرائیل قدردانی کرد.

در این بیانیه تأکید شده است که جنبش نُجَباء راه حاج‌قاسم و ابومهدی المهندس را تا پیروزی کامل ادامه خواهد داد. این درحالی است که پیشتر نیز برهم صالح، رئیس جمهور عراق و دیگر شخصیت‌های عراقی نیز در سالروز پیروزی بر داعش پیام‌هایی را صادر کرده بودند.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار