بهسازی منازل مناطق محروم با محوریت دومین کنگره ملی شهدای یزد

چهار هزار متر مربع از منازل مناطق محروم در استان با محوریت دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده بهسازی شد.
کد خبر: ۴۳۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ - 12December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در قالب کنگره ملی شهدا در این استان، اظهار کرد: با همکاری ویژه بنیادهای خیریه و خیران نوع دوست استان و همچنین با محوریت برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان، چهار هزار متر مربع از منازل در مناطق محروم استان یزد بهسازی می‌شود.

سردار رضا پورشمسی با بیان این‌که این طرح یکی از برنامه‌های چهل گانه خدمت رسانی کنگره ملی شهدای استان است، افزود: در این طرح تلاش می‌شود تا به برکت خون شهدا و حیات جاودانه آن‌ها، به ازای هر شهید یک منزل محروم در استان بهسازی شود.

وی گفت: اداره امور روستایی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مسکن، اداره راه و شهرسازی، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان دراجرای طرح بهسازی چهل هزار متر مربع از منازل محروم استان همکاری دارند.

پورشمسی با بیان این‌که اجرای این طرح از نیمه دوم امسال شروع شده است، اظهار کرد: در حال حاضر این مهم در سه شهرستان تفت، خاتم و مهریز در حال اجرا است.

وی با بیان این‌که تمام شهرستان‌های استان در طرح بهسازی منازل مناطق محروم سهم دارند، تصریح کرد:امیداریم بیش از ۷۰ درصد از بهسازی چهار هزار مترمربع از منازل محروم تا اجلاسیه نهایی کنگره که اسفند ماه سال جاری است، انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها