استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مردم کهگیلویه و بویراحمد در همه برهه‌ها وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داده‌اند

حسین کلانتری گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی ارزش‌مدار هستند که در همه برهه‌ها، وفاداری خود را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی نشان داده‌اند.
کد خبر: ۴۳۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ - 12December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز به منظور اهدای لوح سپاس سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با وی دیدار کرد.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تشکر از توجه ویژه سردار کارگر به تلاش‌های این استان در برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، مردمی ارزش‌مدار هستند که در همه برهه‌ها، وفاداری خود را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی نشان داده‌اند.

وی افزود: چنین مردی که در روزهای سخت با همه وجود از نظام اسلامی دفاع کرده‌اند، شایسته هرگونه خدمتی هستند و آنچه تاکنون انجام گرفته و همچنین آنچه انجام خواهد گرفت، تنها ادای دین به این مردم ولایت‌مدار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما به مجموعه ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا بدهکار هستیم، ابراز کرد: راز ادامه حیات ما، حرکت در مسیر شهدا و ارزش‌های انقلاب است که حضرت امام باب آن را باز کردند و رهبر معظم انقلاب اسلامی استمرار بخشیدند.

کلانتری متذکر شد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان یک نهاد انقلابی، گام‌های بلندی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه در دوره مدیریت سردار کارگر برداشته که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اقدامات خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام گرفته که از زحمات و خدمات همه تلاشگران این حوزه قدردانی می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌کنیم بتوانیم در این مسیر گام‌های بلندتر و مؤثرتری را برداریم و برای کارهای بزرگ‌تر پیش‌رو آماده شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار