مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نیروی انتظامی ایران نمونه بارزی از هویت یک پلیس در تراز انقلاب است

سردار عباس یوسفی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نمونه بارزی از هویت پلیس بین الملل در تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۳۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 12December 2020

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نمونه بارزی از هویت یک پلیس در تراز انقلاب است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان امروز با سردار «سید محمد صالحی» فرمانده نیروی انتظامی خوزستان دیدار و گفت‎وگو کرد.

وی در ابتدای این دیدار که در دفتر فرماندهی ناجا در خوزستان برگزار شد ضمن آرزوی موفقیت برای سردار صالحی به عنوان فرمانده جدید ناجا در استان و امید موفقیت در سنگر خدمت به امنیت و اقتدار پایتخت دفاع مقدس، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نمونه بارزی از هویت پلیس بین الملل در تراز انقلاب اسلامی است.

سردار یوسفی امنیت و اقتدار نظام در استان مرزی خوزستان را مهم و حائز اهمیت خواند و. افزود: بی شک جغرافیای خوزستان در همه ادوار تاریخ و به خصوص در دهه های اخیر گزینه اول طمع دشمنان بوده و اقتدار و صلابت نظام در قالب نیروی انتظامی در این استان یک نعمت بزرگ به شمار می رود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: نیروی انتظامی خوزستان از یگان های پرافتخار دوران مقدس بوده است که هم در متن جامعه و هم امنیت شهرها و هم در خط مقدم مبارزه شاهد عملکرد درخشان نیروهای خدوم و ایثارگر آن بوده ایم که باید این همه ایثار به بهترین نحو ممکن به نسل امروز و آینده انتقال یابد.

دبیر ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان، ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی رزمندگان و پیشکسوتان نیروی انتظامی استان را از ضروریات و اولویت های همکاری مشترک دانست و تصریح کرد: شرایط جسمانی و روحی، روانی رزمندگان پیشکسوت به گونه ای است که در این زمینه باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت و ضبط خاطرات گرانبهای این عزیزان اقدام کنیم.

در پایان این نشست که با تقدیم هدیه ای فرهنگی و متبرک از شهدای گمنام خوزستان از سوی سردار یوسفی به سردار صالحی همراه بود مقرر شد نماینده ای از سوی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان برای پیگیری و همکاری بیشتر و بهتر در امور مربوط به حوزه دفاع مقدس به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان معرفی شود تا فرآیند همکاری بهتری بین هر دو نهاد مهیا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها