فرمانده نیروی انتظامی خوزستان:

فعالیت در حوزه دفاع مقدس یک فرصت ارزشمند و یک افتخار معنوی است

سردار سید محمد صالحی گفت: فعالیت در امور مربوط به حوزه دفاع مقدس یک فرصت ارزشمند و یک افتخاری معنوی است که نصیب خادمان این حوزه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شده است.
کد خبر: ۴۳۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ - 12December 2020

نقش ناجا در دوران دفاع مقدس باید به بهترین شکل ممکن در موزه دفاع مقدس خوزستان عرضه شود

سردار «سید محمد صالحی» فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، دوران دفاع مقدس را منشا هویت ایثار و افتخار عصر جدید مردم عزیز ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: تدوین و انتشار نقش همه اقشار و اصناف و یگان های مختلف نظامی و انتظامی در دوران دفاع مقدس کار بزرگ و ارزشمندی است که بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گذاشته شده است.

وی بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی رزمندگان و پیشکسوتان نیروی انتظامی در پایتخت دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: یگان های مختلف ناجا از ژاندارمری گرفته تا شهربانی، کمیته و پلیس در عرصه های مختلف، مفتخرند که توانستند هم در امنیت شهرهای درگیر جنگ و هم در بحران های اجتماعی دوران دفاع مقدس از انجام رسالت خطیرشان نزد مردم ولایت مدار خوزستان سربلند بیرون بیایند.

سردار صالحی تولید محتوا برای عرضه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان را نیز یکی از اولویت های ناجا در خوزستان دانست و گفت: با افتخار و بزودی از پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز بازدید خواهم کرد تا کارگروهی تشکیل داده بلکه بتوانیم نقش ناجا در دوران دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن در این موزه به معرض نمایش بگذاریم.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان فعالیت در امور مربوط به حوزه دفاع مقدس را یک فرصت ارزشمند و افتخاری معنوی دانست و تاکید کرد: رابطه همکاری بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و نیروی انتظامی استان باید در همه زمینه ها از جمله چاپ کتاب، تاریخ شفاهی، امور فرهنگی، هنری و اجتماعی تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار