شهید «سلمان‌نژاد»:

خط امام، خط سیدالشهداء است

شهید «علیرضا سلمان‌نژاد» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: آن‌هایی که مرا می‌شناسند و می‌خواهم راهم را ادامه دهند و می‌خواهم که با منافقین و کفار مبارزه کرده و در خط امام باشند که این خط، خط سیدالشهداء است.
کد خبر: ۴۳۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ - 13December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «علیرضا سلمان‌نژاد» در 15 دی‌ماه سال 1340 در تبریز به دنیا آمد و پس از شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده و در نهایت در تاریخ هفتم اسفندماه سال 1362 در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمده است.

وصیت‌نامه شهید:

از آشنایان و دوستان خود می‌خواهم که با اشخاص طرفدار این حزب آمریکایی خلق نامسلمان مخصوصاً آن‌هایی که در محله با آن‌ها مبارزه می‌کردیم، مبارزه کنید.

از مادرم می‌خواهم که در سوگ شهادتم در پیش این ضد انقلابیون گریه نکند که موجب شادی آنان خواهد بود و از برادرم می‌خواهم که کارهای فنی را یاد بگیرد چون کشور اسلامی ما از این به بعد احتیاج به شخص فنی دارد. از خواهرانم ‌می‌خواهم که حجاب اسلامی را رعایت کرده و همچنین از تمام آشنایان می‌خواهم در خط امام باشند و این راه را ادامه دهند.

از پدرم می‌خواهم پول ماهانه را که از جهاد پرداخت می‌شود مقداری غیر از مایحتاج خودشان را به مستضعفین واقعی بدهند و همچنین مبلغی از پس‌اندازی که در بانک دارم، مقداری که خودش احتیاج دارد برداشته و بقیه را به مستضعفین واقعی بدهد.

در پایان از آن‌هایی که مرا می‌شناسند و می‌خواهم راهم را ادامه دهند و می‌خواهم که با منافقین و کفار مبارزه کرده و در خط امام باشند که این خط، خط سیدالشهداء است و هیچ وقت جنگ را که مساله اصلی است، فراموش نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار