شهید «حاجی‌زاده»:

حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیای اسلام جانفشانی کنم

ای امام عزیز می‌دانم که ندای «هل من ناصر ینصرنی» برای اسلام سر دادی و من هم به ندای آسمانی لبیک گفتم و حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیای اسلام جانفشانی کنم.
کد خبر: ۴۳۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ - 13December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «اسماعیل حاجی‌زاده» اول آبان ماه سال 1342 در قره قویون ماکو به دنیا آمده است. او با آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از خاک کشورمان عازم جبهه حق علیه باطل شد و پس از مدتی مبارزه با دشمن بعثی، سرانجام 26 تیرماه سال 1361 طی عملیات رمضان در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

ای خدای بزرگ قادر متعال و ای رهنمون کننده سبحان، ما را به اسلام حقیقی و راستین که در این زمان امام بزرگمان رهبر کبیرمان خمینی بت‌شکن پرچمدار آن است، رهنمون باش. خدایا از تو خواستارم اگر شهادت را نصیبم کردی، فقط به ‌خاطر رضایت تو باشد.

باری شهادت در راه خدا و اسلام را نصیبم کن و مرا در صف شهدای اسلام قرار بده و ما را از بندگان مخلص خودت، مومنین به پیامبر حضرت محمد (ص) و از شیعیان ولی‌‌ات حضرت علی (ع) و از مطیعان ولی امرت حضرت مهدی (عج) و نایب بر حقش امام‌خمینی عزیز قرار بده. ای خدایا از تو می‌خواهم در لحظه‌ای که مرگ برایم فرا می‌رسد از تمام دوستی‌ها و عشق محبت‌ها جز دوستی و عشق و محبت بر خودت مرا رها سازی.

حال ای امام عزیز می‌دانم که نایب امام زمان و فرزند مقدس امام حسین‌(ع) هستی این را هم می‌دانم که ندای «هل من ناصر ینصرنی» برای اسلام سر دادی و من هم به ندای آسمانی لبیک گفتم و حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیای اسلام جانفشانی کنم. از شما ای امام عزیز می‌خواهم در روز قیامت شفیع من باشی و از خدای متعال برای من طلب مغرفرت کنی چون ما گنهکار و جاهل بودیم و این تو بودی که روح تازه‌ای از اسلام به ما دمیدی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها