سرلشکر رضایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عوامل نفوذی موجب تضعیف قدرت ملی می‌شوند/ در حوزه مقابله با دشمن نیازمند سالم‌سازی امنیتی هستیم

فرمانده اسبق سپاه گفت: ما در حوزه مقابله با نفوذ دشمنان در کشور نیازمند یک سالم‌سازی امنیتی هستیم؛ چراکه عوامل نفوذی می‌توانند موجب تضعیف قدرت ملی شوند؛ لذا پاکسازی نفوذی‌ها ضرورت امروز جامعه ما است.
کد خبر: ۴۳۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵ - 15December 2020

برای مقابله با پروژه نفوذ دشمنان کشور نیاز به سالم سازی امنیتی داردسردار سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده اسبق کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده اظهار داشت: دشمنان با این‌گونه اقدامات در واقع می‌خواهند در این برهه از زمان، از آخرین روزهای باقیمانده دوره ریاست جمهوری ترامپ استفاده کنند؛ چون می‌دانند که ممکن است در آینده شرایط برایشان سخت‌تر شود.

وی افزود: نکته دوم این است که دشمنان فکر می‌کنند که ایران توان مقابله نداشته و یا اینکه در حوزه پاسخگویی محدودیت‌هایی دارد؛ لذا در حال محک زدن اراده ایران هستند و اگر ببینند که جواب محکمی به اقدامات خصمانه‌شان داده نمی‌شود، باز هم به اقدامات جنایتکارانه خود ادامه دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: معمولاً در بین قدرت‌های دنیا مرسوم است که گاهی توان یکدیگر را تست می‌کنند و اگر ببیند حریف نمی‌شوند، از اقدامات خود دست برمی‌دارند؛ به همین دلیل مسئولان کشور باید خیلی دقت کنند تا جواب محکمی بدهند و جلوی سوء استفاده دشمن را بگیرند.

سردار رضایی در خصوص توان و آمادگی نیروهای مسلح در شرایط فعلی گفت: نیروهای مسلح به لحاظ تجهیزات و آموزش‌ها در شرایط خوب و مطلوبی قرار دارند؛ اما باید مراقبت‌ها را بیشتر کنند. ما در حوزه مقابله با نفوذ دشمنان در کشور نیازمند یک سالم‌سازی امنیتی هستیم؛ چراکه عوامل نفوذی می‌توانند موجب تضعیف قدرت ملی شوند؛ لذا پاکسازی نفوذی‌ها ضرورت امروز جامعه ما است.

فرمانده اسبق کل سپاه تأکید کرد: شورای عالی امنیت ملی که محور ساماندهی امنیت کشور است، باید نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشد و سالم‌سازی امنیتی را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار