پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید قم در پی درگذشت مادر شهیدان «میرقیصری»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پی درگذشت مادر شهیدان «سیدمحمد و سیداحمد میرقیصری» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ - 13December 2020

مادر شهیدان میرقیصری به فرزندان شهیدش پیوست/ پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «ستاره میرقیصری» مادر بزرگوار شهیدان «سیدمحمد و سیداحمد میرقیصری» از شهدای دوران دفاع مقدس و جانباز سرافراز «سیدمحسن میرقیصری» به فرزندان شهیدش پیوست.

حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پی این درگذشت پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«درود خدا بر دلاورمردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی میهن اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

والدین معظم شهدا از عزیزانشان گذشتند و پس از آن بر راه شهدا پایداری نمودند و تندیس ایثار و استقامت شدند و در این مسیر خود الگویی از ایثار و از خودگذشتگی هستند.

مادر بزرگوار شهیدان سردار سیدمحمد و سیداحمد و جانباز سیدمحسن میرقیصری مرحومه «میرقیصری» از زمره مجاهدان گمنامی بود که عمر باعزت خویش را با ایثار و استقامت ولایت مدارانه در مسیر حفظ ارزش‌ها سپری کرد.

اینجانب عروج ملکوتی آن مادر ایثارگر، بانوی ایثارگر و ولایتمدار را حضور ملت شریف، خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرافراز تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند متعال علو درجات را برای ایشان خواستارم و امیدوارم این روح آسمانی با ارواح طیبه شهدا همنشین باشد».

پیکر این بانوی ایثارگر و انقلابی در جوار مزار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) خاکسپاری می‌شود.

بسیجی شهید سید احمد میرقیصری فرزند سید عبدالحسین متولد اول مرداد ۱۳۴۴ در قم بود. وی در سن ۱۹ سالگی عازم جبهه شد و در ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

برادرش سردار پاسدار شهید سیدمحمد میرقیصری که دو سال از محمد بزرگتر بود، در اول تیر سال ۱۳۴۲ در شهر مقدس قم دیده بر جهان گشود.

این سردار شهید در عملیات بدر فرمانده گردان حضرت رسول (ص) لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بود و پنج روز پس از شهادت برادر در ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

برادر دیگرشان سید محسن نیز در ۲۸ اسفند سال ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ منطقه مریوان به درجه جانبازی نایل گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها