رزمایش امداد زمستانی در گیلان آغاز شد

رزمایش امداد زمستانی نیروی انتظامی استان گیلان با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مقابله با بحران‌های احتمالی در گیلان آغاز شد.
کد خبر: ۴۳۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ - 13December 2020

رزمایش امداد زمستانی در گیلان آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «جاور صفاری» رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان امروز در مراسم آغاز طرح امداد زمستانی اظهار داشت: گیلان به‌واسطه برخورداری از مناطق کوهستانی و جلگه‌ای هرساله با افزایش برودت هوا با مشکلاتی مواجه است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: پلیس‌ راه استان با بسیج امکانات خودرویی و پرسنلی، برنامه‌ریزی مناسب و با همکاری دستگاه‌های استانی مجری طرح امداد زمستانی و به‌منظور خدمات‌رسانی مناسب، کاهش جانباختگان ناشی از تصادف و جلوگیری از انسداد معابر درون شهری و برون شهری، طرح زمستانی را به‌مدت 3 ماه عملیاتی می‌کند.

«فریبرز مرادی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به استقرار و فعالیت راهداران در محورهای استان ابراز داشت: چیزی حدود 3 هزار و 955 کیلومتر باند و همچنین 130 نفر از راهداران با ماشین‌آلات لازم در محورهای برفگیر استان از جمله رودبار، املش، رضوانشهر، تالش، ماسال و آستارا درگیر بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با بیان اینکه 540 نفر از راهداران نیز در قالب تیپ‌های راهداری با انواع ماشین‌آلات در خدمت مردم هستند تاکید کرد: در تلاش هستیم که بهترین خدمات‌دهی به مردم در سطح جاده‌ها و محورهای استان انجام شود و مردم مشکلی برای تردد در محورهای استان نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه 141 سازمان راهداری به‌صورت تمام وقت فعال است و 24 ساعته در اختیار مردم قرار دارد و شهروندان با استفاده از این سامانه می‌توانند از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

طرح امداد زمستانی نیروی انتظامی گیلان با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مقابله با بحران‌های احتمالی در این استان از 20 آذر آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار