ارتش رژیم صهیونیستی ۳ فلسطینی را در مرز غزه بازداشت کرد

ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که 3 فرد را که موفق شده بودند از مرز غزه به داخل سرزمین‌های اشغالی عبور کنند بازداشت کرده است.
کد خبر: ۴۳۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ - 13December 2020

ارتش رژیم صهیونیستی 3 فلسطینی را در مرز غزه بازداشت کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از دستگیری سه فلسطینی هنگام عبور از مرز نوار غزه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی در توییتر نوشت سه نفر را که موفق شده بودند از نوار غزه به سوی مناطق اشغالی عبور کنند بازداشت کرده است.

بر اساس اعلام ارتش این رژیم، این افراد هیچگونه سلاحی نداشته و در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارند.

محاصره نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی سبب شده تا مردم این منطقه با مشکلات متعددی مواجه شوند.

گزارش جدید سازمان ملل متحد نشان می‌دهد که محاصره نواز غزه ازسوی نظامیان صهیونیست موجب شده بیش از یک میلیون فلسطینی در بیش از ۱۰ سال گذشته زیر خط فقر زندگی کنند.

از ژوئن ۲۰۰۷، مردم غزه در محاصره زمینی، هوایی و دریایی از سوی رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند. در حالی که تجارت و صادرات خارجی متوقف شده، ورود کالا حداقل رسیده است. در همین حال، دسترسی مردم به آب سالم بسیار محدود است و آنها فاقد منبع برق منظم یا حتی سیستم فاضلاب مناسب هستند.

بر اساس گزارش سازمان ملل، تاکنون دستکم ۳۷۹۳ فلسطینی کشته ، ۱۸هزار نفر مجروح و بیش از نیمی از جمعیت غزه آواره شده اند. همچنین بیش از ۱۵۰۰ شرکت تجاری و صنعتی همراه با حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکونی و زیرساخت‌های عمومی از جمله انرژی، آب، بهداشت، امکانات بهداشتی و آموزشی و ساختمانهای دولتی در غزه آسیب دیدند.

مقامات بهداشتی در غزه نسبت به یک فاجعه قریب الوقوع با توجه وخامت اوضاع به دلیل کرونا، و تداوم ممانعت صهیونیست‌ها از دسترسی کمک‌های بشردوستانه و همچنین ورود تجهیزات پزشکی هشدار دادند. اینک بیمارستان‌ها و کارکنان مراقبت های بهداشتی در غزه به لباس محافظ ، هواکش و تخت خواب مناسب نیاز دارند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها