محمود الزهار:

عادی‌سازانِ روابط در جنایات صهیونیسم علیه فلسطینیان شریک هستند

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن محکومیت عادی‌سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی، گفت: عادی‌سازانِ روابط در جنایات صهیونیسم علیه فلسطینیان شریک هستند.
کد خبر: ۴۳۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ - 14December 2020

عادی‌سازانِ روابط در جنایات صهیونیسم علیه فلسطینیان شریک هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «محمود الزهار» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به اقدام اخیر کشور مغرب در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آن را به‌شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: عادی‌سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی خنجری از پشت به ملت فلسطین بود؛ عادی‌سازی روابط به مثابه هدیه به دشمن صهیونیستی بخاطر جنایات علیه ملت فلسطین است.

این عضو ارشد حماس یادآور شد: عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی در جنایات این رژیم علیه فلسطینیان شریک هستند؛ الزهار ضمن درخواست از پارلمان مغرب برای جرم خواندن عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی، علمای امت اسلامی را نیز به محکومیت هرگونه رابطه با این رژیم و مقابله با آن فراخواند.

پیشتر رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پست توئیتری از عادی‌سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی خبر داده بود؛ گروه‌های مقاومت فلسطین اقدام مغرب در عادی سازی روابط با تل آویو را محکوم کرده‌اند؛ این گروه‌ها با صدور یک بیانیه اعلام کردند که مغرب باید از ریاست کمیته قدس وابسته به سازمان همکاری اسلامی کنار گذاشته شود.

در این بیانیه آمده است: توافق سازش با رژیم صهیونیستی به مثابه از پشت خنجر زدن به امت اسلامی بوده و خیانت به فلسطین و بیت المقدس به شمار می‌رود؛ در بیانیه مذکور تأکید شده است که اگر رژیم صهیونیستی می‌پندارد که از طریق عادی سازی روابط با برخی رژیم‌های عربی می‌تواند، بر جنایات تاریخی خود سرپوش بگذارد در توهم به سر می‌برد.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار