مجتهدزاده:

خانواده شهدا وارثان فرهنگ عظیم شهدا هستند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: خانواده شهدا به عنوان وارثان این فرهنگ عظیم، وظایف سنگینی در تبیین راه شهدا دارند.
کد خبر: ۴۳۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 14December 2020

خانواده شهدا وارثان فرهنگ عظیم شهدا هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست کارگروه «پیام‌آوران بشارت (دختران شهدا)» به ریاست مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با حضور دبیر و اعضای این کارگروه با هدف ارائه گزارش عملکرد کارگروه‌ها و برنامه‌ریزی‌های آینده‌شان برگزار شد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست شهادت را افتخاری بزرگ دانست و اظهار داشت: ما وارث فرهنگ ایثار و شهادت هستیم که ترویج این فرهنگ، بیان آرمان‌ها و تبیین راه شهدا در شرایط امروز کشور ضروری است.

وی پیام شهدا را حفظ اسلام و ولایتمداری عنوان کرد و گفت: اسلام دارای ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است و پیاده کردن احکام و دستورات آن در تمام ابعاد، در واقع عمل به خواست شهداست.

مجتهدزاده با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا، خاطرنشان کرد: این کار کمتر از شهادت نیست و خانواده شهدا به عنوان وارثان این فرهنگ عظیم، وظایف سنگینی در تبیین راه شهدا دارند.

مجتهدزاده تصریح کرد: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس، جنگ را تبدیل به یک گفتمان فرهنگی کردیم، به نظر می‌رسد تداوم گفتمان دفاع مقدس در فضای کنونی جامعه و در همه عرصه‌ها باید گسترش یابد؛ این ضرورتی انکارناشدنی است که به تداوم حیات انقلاب و نظام منجر خواهد شد.

وی در پایان از اعضای کارگروه خواست طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند تا سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از مسئولان ذیربط پیگیری کنند.

دبیر کارگروه پیام آوران بشارت نیز به تشریح اهداف و برنامه‌های کارگروه برای اعضای جدید پرداخت.

در پایان همه اعضا ضمن بیان دغدغه‌های خود در جهت ترویج ایثار و فداکاری پدران شهیدشان نظرات و پیشنهادی خود را جهت موفقیت بیشتر کارگروه مطرح کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار