نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

باب جهاد در راه خداوند را با «هنر» به روی نوجوانان و جوانان بگشایید

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه باید سرمایه عمر خود را در مسیر رضایت الهی به کار گیریم و آن را یکجا با خداوند معامله کنیم، گفت: باید با هنر باب جهاد در راه خداوند با جان، مال، قلم و اقتصاد و فرهنگ را به روی نوجوانان و جوانان و مردم عزیز بگشایید و خدمتی برای بشر بالاتر از این نیست.
کد خبر: ۴۳۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ - 14December 2020

باب جهاد در راه خداوند را با «هنر» به روی نوجوانان و جوانان بگشاییدبه گزارش دفاع‎پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با استادیاران حلقه‌های صالحین بسیج استان، اظهار داشت: بزرگترین مشکل بشر جامعه غربی این است که دچار خودفراموشی شده و از این جهت خود را یک حیوان تصور کرده و به لازمه این حیوان هوشمند معتقد است که باید همه سعادتش را در اشباع شکم و شهوت تمام کند.

وی با بیان اینکه لازمه این نوع تفکر دو چیز است یکی انکار روح و معنویت و دیگری اینکه به لازمه آن همه ارزش‌ها فرو می‌ریزد، بیان داشت: بیماری بشر قرن این است و البته این بیماری در طول عمر بشر بوده و پیامبران الهی برای علاج آن آمده‌اند، اما اکنون به صورت بین المللی دارای تشکیلات فراگیر است و بحث جریان مطرح است نه شخص.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: در راستای این تفکر اشتباه که به لازمه آن همه همتش در تأمین زندگی مادی و حیوانی است، لب به انکار روح می‌گشاید و به تعبیری دیگر خودش هم نمی‌فهمد چه می گوید چون انکار در اینجا به معنی حرف محال است؛ برخی‌ها تصور می‌کنند انکار آسان و اثبات سخت است اما قضیه بالعکس است.

عبادی با اشاره به اینکه پی بردن به وجود روح در انسان اگر انگیزه و بیداری و توجه به خود و حفظ سرمایه هستی خود باشد، کار مشکلی نیست و امری بدیهی است، اضافه کرد: آیا دسترسی به مسئله تسخیر و تخلیه روح، ارتباط با ارواح، عالم برزخ  و زندگی پس از مرگ کار مشکلی است؟ در حالی که یک رؤیای صادقه همه فرضیه های مادی را باطل می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند بفهمند تا حیوانی موفق‌تر در لذت‌جویی باشند، تصریح کرد: وقتی تفکر نسبت به خود انسان تغییر کند و خود را به عنوان یک روح باقی و کمال خود را در ارزش‌های والای انسانی ببیند لوازم آن همان است که در خوبان عالم می‌بینید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی تأکید کرد: وظیفه ما این است که انسان را از ورطه تفکر مادی نجات دهیم و همه ابزارهای مادی به عنوان نعمت های ارزشمند الهی در خدمت کمال و روح قرار گیرد.

عبادی با بیان اینکه باید سرمایه عمر خود را در مسیر رضایت الهی به کار گیریم و آن را یکجا با خداوند معامله کنیم، گفت: باید با هنر باب جهاد در راه خداوند را با جان، مال، قلم و اقتصاد و فرهنگ به روی نوجوانان و جوانان و مردم عزیز بگشایید و خدمتی برای بشر بالاتر از این نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار