رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی راه مقابله با توطئه‌های دشمن است

حجت‌الاسلام صنعت‌پور امیری گفت: تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی در راستای هدایت سیاسی و روشنفکری بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن است.
کد خبر: ۴۳۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ - 14December 2020

تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی راه مقابله با توطئه‌های دشمن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در مراسم تجلیل از هادیان سیاسی ستاد ارتش اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هجمه‌ها و تحرکات دشمن بیشتر شده است؛ به همین دلیل ما باید در این چند ماه، بیشترین و کیفی‌ترین برنامه‌ها را داشته باشیم و از هر شرایط و ظرفیتی برای هدایت سیاسی و روشنگری جامعه اقدام کنیم.

وی با اشاره به ضعف دستگاه‌های ذی‌ربط در تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: تبیین پیوسته و مستمر دستاورد‌های نظام اسلامی برای همه اقشار به‌ویژه قشر جوان از کار‌های کلیدی این حوزه است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مشکلات اقتصادی بر سایر دستاورد‌های مهم نظام اسلامی سایه انداخته است. به همین دلیل باید به صورت همه‌جانبه به تبیین خدمات ارزنده نظام بپردازیم.

وی تصریح کرد: ستاد ارتش، یگانی نخبه‌محور است که با چند دانشگاه و مرکز آموزشی مهم تعامل دارد. این شرایط ایجاب می‌کند که بهترین برنامه‌ها را در جلسات آگاه‌سازی سیاسی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام امیری در پایان گفت: اساتید و هادیان سیاسی، باید برای همه برنامه‌ها حتی برای چند سرباز، به قدر کافی وقت بگذارند و با مطالعه بیشتر، تأثیرگذاری برنامه‌ها را بالا ببرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار