مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مطرح کرد؛

کهگیلویه و بویراحمد جزو ۱۰ استان برتر کشور در زمینه تولید کتاب‌های باکیفیت حوزه دفاع مقدس

مهدی فاطمی گفت: سال گذشته، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد جزو ۱۰ استان برتر کشور در زمینه تولید آثار باکیفیت در حوزه کتاب دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۴۳۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ - 14December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «مهدی فاطمی» مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در نشست هم‌اندیشی نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، اظهار داشت: سال گذشته، استان کهگیلویه و بویراحمد جزو ۱۰ استان برتر کشور در زمینه تولید آثار باکیفیت در حوزه کتاب دفاع مقدس بود.

مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه تولید کتاب‌های پژوهشی بسیار موفق عمل کرده و از استان‌های برتر کشور بوده است.

فاطمی عنوان کرد: سال گذشته، ۷۱۱ کتاب دفاع مقدس با حمایت ادارات‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های مختلف کشور چاپ و به بازار نشر عرضه شد که از این تعداد ۴۳ اثر قابلیت رقابت در جشنواره‌های کشوری کتاب را دارند.

وی با بیان اینکه تصمیم داریم در سال آینده به همه جشنواره‌های ملی کتاب، اثر و داور فرستاده و مشارکت جدی داشته باشیم، گفت: امیدواریم امسال آثار بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فروش دیجیتال کتاب را از برنامه‌های سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: حدود ۸۰ درصد آثار ما در فضای مجازی قابلیت فروش دارد.

فاطمی در رابطه با برگزاری دوره‌های آموزشی برای نویسندگان نیز متذکر شد: امسال قرار بود دوره‌های آموزشی برای نوقلمان برگزار کنیم که با توجه به شرایط کشور به لحاظ بیماری کرونا این اتفاق رخ نداد و در نظر داریم در سه ماهه باقیمانده تا پایان سال، این دوره‌ها را به صورت مجازی برای نویسندگان نوقلم کشور برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲۵۰ نویسنده دفاع مقدس در کشور داریم، از تشکیل بانک اطلاعات نویسندگان دفاع مقدس کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار