طی پیامی؛

امیر «نجاتی» انتصاب نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی را تبریک گفت

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام حاج شیخ «رضا نوری» به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز این استان را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۳۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ - 15December 2020

امیر «نجاتی» انتصاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان خراسان شمالی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام حاج شیخ «رضا نوری» به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز این استان به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

با  سلام و احترام

نظام مقدس جمهوری اسلامی موفقیت‌ها و دستاوردهای خود را مدیون علما و فعالان عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی می‌باشد که با اتکال به قدرت لایزال الهی و در سایه رهنمودهای مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با تدبیر مناسب و بهره‌گیری از داشته‌های دینی، مذهبی و مردمی در عرصه‌های متعدد روشنگر مسیر حرکت صحیح جامعه شده اند.

سابقه درخشان جنابعالی در طول سال‌های قبل و پس از انقلاب و نیز به پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قرار دادن آن به عنوان یکی از مهمترین اصول زندگی پربرکتتان، اعتقاد به آرمان‌های اخلاق و در راس آن ولایت فقیه و دلسوزی نسبت به نظام و کشور، بصیرت، عمق دینی و سیاسی و درک عمیق دغدغه های رهبری، ویژگی هایی هستند که جناب عالی را به عنوان یک چهره شاخص و تاثیرگذار در استان معرفی می نماید. برخود  لازم دانسته انتخاب شما را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان ارج نهاده و ضمن تبریک به خاطر این انتخاب به جنابعالی، سلامتی و توفیق روزافزونتان را از خدای متعال مسئلت نمایم.

امید است در پناه قطب عالم امکان امام زمان (ارواحناه له فداه) و با تاسی از رهنمودها، فرامین حکیمانه و داهیانه ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری در اجرای این ماموریت سنگین مثل گذشته موفق و ان‌شاءالله موجبات خشنودی خدای متعال و اولیای الهی بویژه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را فراهم نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار