معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد؛

برگزاری دور‌ه‌های توانمندسازی قاریان و حافظان قرآن در نیروی انتظامی

سردار بهرامی از برگزاری دور‌ه‌های توانمندسازی قاریان و حافظان قرآن در نیروی انتظامی خبر داد و گفت: ۲۰ هزار نیروی پایور و وظیفه در بیست و پنجمین دوره مسابقات کارکنان ناجا شرکت کردند.
کد خبر: ۴۳۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ - 15December 2020

برگزاری دور‌ه‌های توانمندسازی قاریان و حافظان قرآن در نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «محمد بهرامی» معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که صبح امروز در سالن پیامبر اکرم (ص) این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: برای تحقق این موضوع باید پلیس در تراز جامعه اسلامی و قرآنی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید همواره محافل قرآنی در پلیس ساری و جاری باشد، گفت: خوشبختانه بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی در سطح نیرو‌های پایور و وظیفه در سراسر کشور شروع شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: این مسابقات با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از نیرو‌های پلیس در شهرستان‌های سراسر کشور شروع شد.

وی با بیان اینکه از بین تمامی شرکت‌کنندگان بیش از پنج هزار نفر به مرحله استانی راه یافتند، عنوان کرد: پس از مسابقات استانی ۵۰۰ نفر از نیرو‌های پایور و وظیفه عمومی به مرحله کشوری راه یافتند.

سردار بهرامی با اشاره به برگزاری دور‌ه‌های توانمندسازی قاریان و حافظان در سطح قرائت و حفظ قرآن گفت: این دوره‌ها باعث شناسایی نخبگان قرآنی و افزایش ۳۰ درصدی شرکت‌کنندگان در بیست و پنجمین مرحله از مسابقات قرآنی ناجا شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار