رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد؛

تقلای رسانه‌های ضد انقلاب برای جلوگیری از انعکاس حقایق

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: رسانه‌های ضد انقلاب به دنبال این هستند که حقیقت به گوش جهانیان نرسد.
کد خبر: ۴۳۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ - 15December 2020

رسانه‌های ضد انقلاب مانعی در برابر انتشار حقایق هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که صبح امروز در سالن پیامبر اکرم (ص) این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه قرآن کریم میراث پیامبر اکرم (ص) است، اظهار داشت: امروز اگر همه شرق و غرب عالم دور هم‌جمع شوند، نمی‌توانند آیه‌ای همچون قرآن بیاورند.

وی ادامه داد: از همه بخش‌های سازمان می‌خواهم فرهنگ انس با قرآن و فرهنگ تلاوت روزانه قرآن را به معنای واقعی کلمه، تبدیل به فرهنگ کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی، قرآن در مهجوریت بود، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اداره کشور مبتنی بر قرآن و احکام شد.

حجت‌الاسلام ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعدام روح‌الله زم و واکنش برخی کشور‌ها و رسانه‌های معاند گفت: امروز اگر کسی یک‌صدم از خیانت‌هایی را که روح‌الله زم به کشورمان کرده است، در یکی از کشور‌های اروپایی انجام می‌داد به بدترین شکل با او برخورد می‌شد.

وی اضافه کرد: امروز روزانه هزاران یمنی به شهادت می‌رسند و یا دانشمند هسته‌ای ما را با برنامه‌های از پیش تعیین شده به شهادت می‌رسانند، اما همین کشور‌ها و رسانه‌ها کوچکترین واکنشی نشان نمی‌دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: امروز همه قوای شیطانی با هم متحد شده‌اند تا نظام اسلامی که مبتنی بر آیات قران کریم است، گسترش پیدا نکند.

حجت‌الاسلام ادیانی بیان کرد: رسانه‌ها و شبکه‌های معاند و ضد انقلاب بر مسائل ایجادشده سرپوش می‌گذارند تا حقیقت به گوش جهانیان نرسد.

وی گفت: امروز همان‌گونه که نیروی انتظامی با روش‌های نوین و مبتکرانه با منکرات برخورد می‌کند، باید روز به روز روش‌های جذاب و نوین قرآن را تعلیم دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها