معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع):

۶۰ هزار نفر از خراسان رضوی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، ۶۰ هزار نفر از خراسان رضوی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۴۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳ - 14March 2015

۶۰ هزار نفر از خراسان رضوی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سپاه امام رضا (ع)، علیاکبر افراسیابی، معاون هماهنگکننده سپاه امام رضا (ع) در جلسه شورای راهیان نور آموزشوپرورش خراسان رضوی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور که از اوایل اردیبهشت هرسال تا پایان فروردین سال بعد به طول میانجامد در زنده نگاهداشتن یاد شهدا و رزمندگان قدمی اساسی بود که با لطف خدا برداشته شد.

وی افزود: سهمیه سال جاری برای اعزام 60 هزار نفر بود که از این میزان 30 هزار نفر دانشآموز بودند و مابقی دانشجو و سایر اقشار جامعه را تشکیل میدهند که امسال خراسان رضوی در این زمینه توانسته رتبه نخست کشوری را کسب کند.

افراسیابی با بیان گزارشی از اعزام کاروان راهیان نور در استان خراسان رضوی گفت: برنامهریزیها برای اعزام بیش از 26 هزار دانشآموز صورت گرفت که شامل 36 کاروان پسر و 35 کاروان دختر است.

وی بیان کرد: 5 هزار نفر در کاروان راهیان نور به غرب و مابقی به جنوب اعزام میشوند.

معاون هماهنگکننده سپاه امام رضا (ع) گفت: تاکنون 44 هزار و 500 دانشجو به این اردوها اعزامشدهاند که میزان اعتبارات مصرفی در کاروانها 12 میلیارد تومان است که امسال مبلغ ناچیزی از دانش آموزان و دانشجویان گرفتهشده است.

نظر شما
پربیننده ها