در آئین رونمایی از ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس مطرح شد؛

خراسان‌جنوبی استان برتر در تدوین کتاب‌های تاریخ شفاهی دفاع مقدس

امسال خراسان جنوبی بالاترین تعداد کتاب تاریخ شفاهی را در کشور داشته و با تدوین و چاپ بیش از ۱۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی در سال جاری به عنوان استان برتر کشور معرفی شد.
کد خبر: ۴۳۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ - 15December 2020

خراسان‌جنوبی استان برتر در تدوین کتاب‌های تاریخ شفاهی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس مراسم رونمایی از ۸۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع ‌مقدس امروز با سخنرانی «اشرف سادات بروجردی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حضور سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تعدادی از نویسندگان، تجلیل از برگزیدگان همزمان در تهران و استان‌های سراسرکشور به صورت ارتباط تصویری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع ‌مقدس تهران برگزار شد.

این مراسم که به مناسبت روز پژوهش با حضور ۳۱ استان برگزار شد، در استان خراسان‌جنوبی نیز با حضور سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به صورت مجازی در ساختمان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این مراسم کتاب «به عشق امام» تاریخ شفاهی آزاده و جانباز دفاع مقدس استان خراسان جنوبی «سید محمد مبرقعی» به عنوان کتاب برتر کشور معرفی و نویسندگی و تدوین این کتاب توسط «علی اصغر قنبری» از پژوهشگران اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی و سمانه رمضانی به چاپ رسیده است.

امسال خراسان جنوبی بالاترین تعداد کتاب تاریخ شفاهی را در کشور داشته و با تدوین و چاپ بیش از ۱۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی در سال جاری به عنوان استان برتر کشور معرفی شد.

گفتنی است؛ کتاب تاریخ شفاهی استان خراسان‌جنوبی، کتاب برتر کشور شد.

انتهای پیام/          

نظر شما
پربیننده ها