رئیس سازمان پدافند غیرعامل:

پاسخ ندادن به ترور شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده دشمن را دچار اشتباه محاسباتی می‌کند

سردار جلالی گفت: پاسخ ندادن به دشمن در این رابطه، دشمن را در محاسبات خود دچار اشکال ‌می‌کند و خیال می‌کنند که ما در بحث انتقام خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده عقب نشسته‌ایم.
کد خبر: ۴۳۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 15December 2020

پاسخ ندادن به ترور شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده دشمن را دچار اشتباه محاسباتی می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در گفت‌وگویی، با اشاره به سطح انتقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار امت اسلام و شهید سردار دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، اظهار داشت: پاسخ به اقدامات دشمن با ترور شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهید محسن فخری‌زاده یک موضوع مهم، اساسی و مؤلفه‌های امنیت ملی ماست.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود: پاسخ ندادن به دشمن در این رابطه، دشمن را در محاسبات خود دچار اشکال می‌کند و خیال می‌کنند که ما در بحث انتقام خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده عقب نشسته‌ایم.

جلالی تأکید کرد: پاسخ به دشمن و انتقام خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده قطعی است، منتها حوزه و عرصه این انتقام در اختیار ماست و ما پاسخ در حوزه فنی - هسته‌ای - را می‌دهیم، اقدام راهبردی برای لغو تحریم یک پاسخ سیاسی قاطع ملت ایران، باید با قاطعیت و جدیت اجرا شود.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار داشت: باید به اندازه‌ای که در این رابطه به دشمن فرصت دادیم را جبران کنیم، پاسخ در این رابطه باید جدی باشد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار