برگزاری جلسه ستاد گرامی‌داشت 9 دی در اردبیل

جلسه ستاد استانی گرامی‌داشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ - 16December 2020

برگزاری جلسه ستاد گرامی داشت 9 دی در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه ستاد استانی گرامیداشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام «حسن باقری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: سیره عملی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید در دانشگاه‌ها تدریس و به الگویی برای همه مردم و به ویژه مدیران و مسئولان کشور تبدیل شود.

باقری افزود: گرامی‌داشت حماسه 9 دی، تذکری برای همگان است که با بصیرت نگاه کرده و قدم برداشته و اقدام کنند و مقابل دشمنان خارجی و داخلی و نفوذ که مهم ترین تهدید برای ایران اسلامی است اقدام مناسب را انجام دهند.

باقری بر استفاده حد اکثری از فضای مجازی در ایام و مناسبت های ملی و به ویژه 9 دی تأکید کرد.

در ادامه این جلسه «مهدی محمدی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز با اشاره به شرایط کنونی کشور، تقارن سالگرد شهید سلیمانی و اربعین شهادت محسن فخری‌زاده را نشان دهنده وجود دشمن واحد در نام های مختلف دانست و عنوان کرد: دشمن همیشه قصد به بند کشیدن ملت ایران را داشته و هدف از مذاکره با دست‌های آغشته به خون شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده، ادامه راه استعماری آنهاست و ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه تکرار تجربه تلخ مذاکره با شیطان بزرگ و دولت های استعمارگر را نخواهند داد.

سرهنگ دوم پاسدار «اصغر عباس زاده» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز ضمن تأکید بر حضور پر رنگ در فضای مجازی، گرامی‌داشت 9 دی را وظیفه همه اقشار دانست و رمز ماندگاری آن را مردمی بودن مراسمات آن توصیف کرد.

در این جلسه اعضای حاضر بر گرامی‌داشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهادت محسن فخری‌زاده در فضای مجازی و پخش برنامه‌های مختلف در صدا  و سیما و نیز فضاسازی محیطی و برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر تأکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها