فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد؛

بصیرت مردم و اقتدار نیرو‌های مسلح، عامل خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان

سردار کرمی گفت: بصیرت مردم در کنار اقتدار نیرو‌های مسلح موجب خنثی‌سازی فتنه‌ها و تهدیدات دشمنان شده است.
کد خبر: ۴۳۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ - 16December 2020

بصیرت مردم در کنار اقتدار نیرو‌های مسلح، عامل خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان ویژه استان قم اظهار داشت: آمادگی و تقویت در ابعاد جسمانی، عملیاتی و بصیرتی کارکنان از محور‌های اساسی یگان ویژه است و کارکنان یگان‌های سراسر کشور با تکیه بر روحیه انقلابی و ولایت‌پذیری، اقدامات مفید و مؤثری را در مسیر خدمتگزاری به مردم ارائه کرده‌اند.

وی بیان کرد: بصیرت مردم در کنار اقتدار نیرو‌های مسلح موجب خنثی‌سازی فتنه‌ها و تهدیدات دشمنان شده است و باید با پیروی از ولایت فقیه برای سرعت بخشیدن در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام بکوشیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا هم‌افزایی واحد‌های انتظامی با یگان ویژه را موجب تسهیل در اجرای مأموریت‌های این یگان عنوان کرد و افزود: یگان ویژه در زمان اجرای مأموریت‌های ذاتی خود در بین دیگر واحد‌های انتظامی نقش برجسته و تعیین‌کننده‌ای دارد و به همین منظور هم‌افزایی واحد‌های انتظامی با یگان ویژه در زمان مأموریت نقش مؤثری در موفقیت این یگان دارد.

آمادگی عملیاتی یگان ویژه در گرو آموزش و روزآمدی تجهیزات
این مقام ارشد انتظامی آمادگی عملیاتی، تمرین مستمر و نگاه ویژه به اصل آموزش را ارکان اصلی مجموعه یگان ویژه برشمرد و تصریح کرد: حضور یگان ویژه در صحنه‌های بحران و حساس، نشان از اهمیت وظیفه خطیر و سنگین این مجموعه دارد؛ بنابراین آمادگی عملیاتی، تمرین مداوم و روزآمدی تجهیزات برای ارتقای قدرت و توان عملیاتی کارکنان، ضروری و حیاتی است.

سردار کرمی با تأکید بر اینکه یگان ویژه باید با به‌کارگیری تجهیزات نوین و بومی و همچنین ارتقای دانش، تکنیک و حرفه‌آموزی مسیر پیشرفت را طی کند، بیان کرد: آمادگی و توان عملیاتی مجموعه یگان ویژه در گرو آموزش و پرورش نیرو‌های متخصص و روزآمدی تجهیزات است که همواره موجب موفقیت مجموعه یگان ویژه شده است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به مأموریت رهایی گروگان در استان قم، خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه یگان ویژه در تمام مأموریت‌های محوله، از طرفی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین اراذل و اوباش و سایر مجرمان و از طرفی هم موجب احساس امنیت و آرامش در میان آحاد جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها