فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در جمع خبرنگاران خبر داد؛

شناسایی بیش از ۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در قالب «طرح شهید سلیمانی»

سردار ذوالقدر از شناسایی بیش از ۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در قالب «طرح شهید سلیمانی» خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ - 16December 2020

شناسایی بیش از ۲ هزار نفر کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد ذوالقدر» فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران صبح امروز در حاشیه آیین توزیع کمک‌های مومنانه این سپاه که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه است که از اسفند سال گذشته تاکنون برگزار می‌شود و طی این مدت ۵۳۸ هزار بسته کمک‌معیشتی تقدیم نیازمندان شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، پنج میلیون و ۱۸۰ لیتر هزار مواد ضدعفونی‌کننده و ۳۴ میلیون ماسک پزشکی در ۷۰ کارگاه نیز تولید و توزیع شده است که با اضافه کردن ماسک‌های اهداییِ خیّرین، تعداد ماسک‌های توزیعی به عدد ۵۹ میلیون ماسک می‌رسد.

فرمانده سپاه استان تهران افزود: چهار هزار و ۳۸ قربانی هم طی این مدت توسط خیّرین ذبح شده که بین ۱۶۱ هزار نفر از نیازمندان توزیع شده است؛ همچنین ۱۲ هزار بسته دانش‌آموزی با عنوان «سلام همکلاسی» و ۳۸۰ تبلت توسط خیّرین جمع‌آوری شده و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفته است.

سردار ذوالقدر اضافه کرد: بسیجیان سپاه استان تهران در قالب طرح شهید سلیمانی به درب منازل ۱۶ هزار نفر از مردم مراجعه کردند که تست کرونای ۲ هزار و ۱۵۱ نفر از این تعداد مثبت بوده است و ما ۱۰ نفر از اطرافیان این افراد را تحت پوشش‌های مراقبتی و بهداشتی قرار می‌دهیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) گفت: امروز همچنین در ۱۸ ناحیه سپاه استان تهران نیز در هر ناحیه ۲ هزار بسته کمک مومنانه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار