روزی که ۲ خلبان در شیراز آسمانی شدند

بیست‌وششم آذر بیست و پنجمین سالگرد شهادت خلبانان جنگنده شکاری سوخو ۲۴ پایگاه هوایی شهید «دوران »است.
کد خبر: ۴۳۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 16December 2020

روزی که ۲ خلبان در شیراز آسمانی شدند //عکس نمایه 306 در 184///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، ارتشیان همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران در خنثی سازی توطئه‌های مختلف دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی رشادت‌های بسیاری از خود به یادگار گذاشتند و با تقدیم ۴۸ هزار شهید والامقام همواره بر تارک این مرز و بوم می‌درخشند.

۲۶ آذر سالگرد شهادت دو تن از خلبانان جنگنده شکاری سوخو ۲۴ پایگاه هوایی شهید «دوران» بنام سرگرد خلبان شهید «مصطفی مستوفی» و سروان خلبان شهید «محمد طاهرخانی» است.

این دو شهید در سال ۷۴ برای حفظ و حراست از امنیت و عزت این آب و خاک و آرامش هموطنان خود و دفاع از دین و آیین پاک و اعتقادات ناب اسلام و ولایت و قرآن پا در معرکه‌ خطر گذاشتند و در حین انجام یک پرواز مهم عملیاتی به ملکوت اعلی پرواز کردند و جاودانه شدند و مدال زیبای شهادت را نصیب خود کردند.

امروز در این برهه حساس (شیوع کرونا) نیز نباید فراموش کنیم که همانند ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های هشت سال دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار شبکه بهداشت و درمان کشور با تمام توان به میدان آمده تا به ریشه کنی ویروس کرونا کمک کند قطعا این رشادت‌ها فراموش نشدنی نیست.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار