مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور:

سند ۲۰۳۰ بی‌هویتی و فاصله گرفتن از فرهنگ اصیل دینی است

حجت‌الاسلام عین‌الکمال گفت: برخی خانواده‌ها متوجه سند ۲۰۳۰ نیستند و این آسیب‌های فراوانی در پی دارد. یکی از آن‌ها بی‌هویتی، بی‌بند و باری و فاصله گرفتن از فرهنگ اصیل دینی است.
کد خبر: ۴۳۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ - 16December 2020

سند ۲۰۳۰ بی‌هویتی و فاصله گرفتن از فرهنگ اصیل دینی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان علی عین‌الکمال مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگویی، با اشاره به لزوم اجرای سند تحول آموزش و پرورش اظهار داشت: تربیت در اسلام از همان ابتدا و حتی قبل از تولد مورد توجه است و قطعا با جامعیت و مقید به ارزش‌های دینی و اسلامی تاثیر مهمی در نسل‌های انقلابی و مؤمن می‌تواند داشته باشد.

مسئول نمایندگی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: هر چه به اجرای سند تحول آموزش و پرورش کم‌توجهی یا بی‌توجهی شود، مسئولین دغدغه لازم را در این باره نداشته باشند یا در اولویت آن‌ها نباشد آسیب‌های فراوانی به نسل جوان خواهد رسید که قطعا قابل جبران نیست.

وی گفت: نظام استکبار تلاش می‌کند سند ۲۰۳۰ را کسانی تنظیم و به ما دیکته کند و برخی مسئولین هم خواسته یا ناخواسته آن را در عمل پیاده می‌کنند. کسانی که سند ۲۰۳۰ را مطرح می‌کنند نمی‌خواهد در این دنیای استعمار نسل‌های انقلابی و ارزشی تربیت شود.

عین‌الکمال ادامه داد: تنظیم کنندگان سند ۲۰۳۰ در همه جای دنیا جامعیتی که خودشان قبول دارند را به نسل‌ها القا می‌کنند و قطعا اهداف شوم و پنهانی پشت سر آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: برخی خانواده‌ها متوجه سند ۲۰۳۰ نیستند و این آسیب‌های فراوانی در پی دارد. یکی از آن‌ها بی‌هویتی، بی‌بند و باری و فاصله گرفتن از فرهنگ اصیل دینی است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار