فرمانده ناجا در قرارگاه کاهش تصادفات:

لزوم تقویت دوربین‌های مدیریت و کنترل ترافیک/ ارائه خدمات به مردم باید تسهیل شود

سردار اشتری بر لزوم تقویت دوربین‌های مدیریت و کنترل ترافیک در شهر‌ها و جاده‌ها تأکید کرد و گفت: ارائه خدمات به مردم باید تسهیل شود.
کد خبر: ۴۳۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ - 16December 2020

لزوم تقویت دوربین‌های مدیریت و کنترل ترافیک در شهر‌ها و جاده‌ها/ ارائه خدمات به مردم باید تسهیل شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در «قرارگاه کاهش تصادفات ناجا» که به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور، برگزار شد، اظهار داشت: همه فرماندهان استان‌ها مکلفند با تمام توان در راستای کاهش تصادفات برنامه‌ریزی و اقدام کنند. تمام بخش‌های مسئول در حوزه کاهش تصادفات، بایستی اقدامات عملی و کارآمد داشته باشند.

وی با تأکید بر تقویت ITS و دوربین‌های مدیریت و کنترل ترافیک و تخلفات در شهر‌ها و جاده‌ها با کمک شهرداران و ادارات حمل و نقل جاده‌ای در استان‌ها، عنوان کرد: ارائه خدمات به مردم باید تسهیل شود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه بر روند ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی که در قالب طرح فوق‌العاده از ۱۸ آبان شروع شده و تا ۱۸ دی ادامه دارد، تأکید کرد و ادامه داد: ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها باید به‌صورت مستمر دنبال شود تا اموال مردم به آسانی تحویل شود.

سردار اشتری با بیان اینکه صیانت از سلامت روحی و جسمی کارکنان پلیس و معیشت آنان بسیار مهم است و فرماندهان به این مهم توجه کنند، اضافه کرد: توسعه و تقویت ناوگان موتوری پلیس راهور در اولویت قرار گیرد و پشتیبانی‌های لازم صورت پذیرد.

فرمانده ناجا بر نقش و مسئولیت دیگر سازمان‌ها در ارتقاء ایمنی ترافیک و تلاش همه‌جانبه برای کاهش تصادفات اشاره و عنوان کرد: توسعه سامانه‌های هوشمند و ارائه خدمات با استفاده از فن‌آوری‌های نوین و خدمات غیرحضوری باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار