فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

استان کردستان همواره میعادگاه شهدا بوده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: کردستان از دوران قبل از انقلاب تا امروز میعادگاه شهدا بوده و مردم آن نیز همواره خود را مدیون خون شهدا می‌دانند.
کد خبر: ۴۳۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ - 16December 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» امروز در حاشیه ورود پیکر شهدای گمنام به استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کردستان در دوران قبل از انقلاب، حین انقلاب و بعد از انقلاب و همین‌طور در زمان درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب همیشه میعادگاه شهدا بوده و هست و مردم این استان شاهد شهادت بزرگ‌مردانی در این سرزمین بوده‌اند که مظلومانه به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و امروز هم دوباره شاهد استقبال مردمی از پیکر پاک 4 شهید دوران دفاع مقدس در سنندج هستیم تا حضور این شهدا مأمنی برای دلدادگان به شهدا در کردستان باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: شهدای ایران امامزادگان عشق هستند و مردم شهید‌پرور کردستان برای گرفتن حاجات خود به شهدا متوسل شده چرا که نزد خداوند متعال جایگاه رفیعی دارند.

حسینی با بیان اینکه حضور شهدا در این سرزمین موجب نعمت و معنویت می‌شود، یادآور شد: شهدا عامل پیروزی، رسیدن به قدرت، وحدت و امنیت ایران اسلامی هستند.

امروز پیکر مطهر 4 شهید گمنام عملیات‌های کربلای 5 و رمضان در دورا دفاع مقدس از طریق فرودگاه سنندج با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان وارد کردستان شد.

قرار است پیکر پاک 2 شهید از این عزیزان در دانشگاه فرهنگیان و 2 پیکر دیگر نیز بنا به تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در گلزار شهدای بیجار و شهر توپ‌ آغاج تشییع و خاکسپاری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار