فرمانده سپاه خراسان‌ جنوبی:

هم‌افزاری فکری نخبه‌های بسیجی و دانشگاهی تحولات عظیمی در توسعه کشور رقم می‌زند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی گفت: هم‌افزاری فکری نخبه‌های بسیجی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاهی می‌تواند تحولات عظیمی را در توسعه کشور رقم زند.
کد خبر: ۴۳۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ - 16December 2020

هم‌افزاری فکری نخبه‌های بسیجی و دانشگاهی تحولات عظیمی در توسعه کشور رقم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی امروز در مراسم راه‌اندازی «مرکز خلاقیت و شکوفایی پارک علم و فناوری» خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: همانطور که فرهیختگان بسیجی و نخبگان علمی و دانشگاهی در دوران دفاع مقدس پرچمدار و هدایتگر آحاد مردم بودند امروز نیز می‌تواند در عرصه علم و فناوری نیز الگوی جوانان و دانشجویان باشند.

وی گفت: هم‌افزاری فکری نخبه‌های بسیجی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاهی می‌تواند تحولات عظیمی را در توسعه کشور رقم زند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌ جنوبی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه پیشرفت علم و فناوری تصریح کرد: علم و فناوری کلید حل مشکلات و توسعه کشور است و استقلال و قدرتمندی کشور را نیز به ارمغان می‌آورد.

قاسمی با تأکید بر مدیریت منابع انسانی، فکری و فرهنگی خراسان‌جنوبی، خاطرنشان کرد: با اصلاح ساختار مدیریتی، به‌کارگیری نخبگان دانشگاهی و توانمندسازی نیروی انسانی متفکر می‌توان منشأ خدمات شایسته‌ای در حوزه تولید علم ‌و فناوری و تبدیل فکر به محصول شد.

انتهای پیام/          

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار