مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار آذربایجان‌غربی خبر داد؛

برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی یوسف

حبیب‌الله فرج‌زاده از برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی یوسف در چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ - 16December 2020

برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی یوسف

حبیب‌الله فرج‌زاده، مسئول معاونت هنری و امور سینمایی و ادبیات دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نهمین دوره جایزه ادبی یوسف با محوریت داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، دفاع مقدس و دستاوردهای ۴۰ ساله دفاع مقدس، چهل سالگی دفاع مقدس، خاطرات زنان در دفاع مقدس، مقاومت شهرها در دفاع مقدس، خاطرات آزادگان، جانبازان و همسران آنان، وحدت و همگرایی اسلامی، امتداد دفاع مقدس در مدافعان سلامت و مدافعان سلامت از جمله محورهای این مسابقه هستند.

مسئول معاونت هنری و امور سینمایی و ادبیات دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط این مسابقه ادامه داد: این شرایط عبارت هستند از اینکه، داستان‌های ارسالی به این جشنواره نباید قبلا در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه‌ای منتشر نشده باشند، آثار به صورت تایپی و به صورت word يا pdf باشند و تعداد کلمات داستان از چهار هزار کلمه تجاوز نکند.

وی عنوان کرد: دو بخش ویژه جایزه با دو محور مدافعان سلامت و بخش ویژه جوانان به طور مجزا برگزار می‌شود و به صورت جداگانه نیز داوری خواهند شد برای همین منظور در بخش جوانان علاوه بر محورهای کلی جشنواره موضوعات شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت امتیاز ویژه‌ای را خواهد داشت.

فرج‌زاده خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ دی است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام‌رسان واتساپ و سروش به شماره ۰۹۱۴۳۴۷۶۴۸۳ و یا از طریق ایمیل به نشانی a.g.defa@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها