مدیر سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

شبکه نوقلمان و نهضت خودنوشت خاطرات دفاع مقدس راه اندازی شود

عباس بایرامی گفت: ضرورت دارد در مقابله با تهدید فراموشی و تحریف حماسه ایثار و شهادت، نهضت خودنوشت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و شبکه ارتباطی نوقلمان با پیشکسوتان راه اندازی شود.
کد خبر: ۴۳۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ - 16December 2020

شبکه نوقلمان و نهضت خودنوشت خاطرات دفاع مقدس راه اندازی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «عباس بایرامی» مدیر سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در نشست صمیمی با نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس استان قم با تبریک هفته پژوهش، اظهار داشت: یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی همین حضور جوانان خوش استعداد و انقلابی و جهادی است که در حوزه دفاع مقدس قلم می‌زنند.

وی افزود: این جوانان عزیز، علیرغم اینکه انقلاب و جنگ و امام و شهدا را ندیده اند، اما خیلی با انگیزه کار می‌کنند.

بایرامی با اشاره به اینکه قم مرکز تحولات انقلاب و دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: قم گرانیگاه همه تحولات است بخصوص در جبهه هر جا حرکتی بود، پشت سر روحانیت بود، روحانیتی که از قم سرچشمه می‌گرفتند.

وی با تاکید بر ضرورت مطالعه بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در ۳۱ شهریور امسال، خاطرنشان کرد: یکی از پرتکرار‌ترین فرمایشات معظم له در خصوص اهمیت دفاع مقدس است.

مدیر سازمان ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: دشمن به نبال مشوش کردن اذهان نسبت به تاریخ و حماسه دفاع مقس است و ما باید با راه انداختن نهضت خودنوشت رزمندگان دفاع مقدس، از تحریف و فراموشی حماسه ایثار و شهادت جلوگیری نماییم.

وی تاکید کرد: در این راستا لازم است به منظور تسریع در روند ثبت و ضبط و انتشار خاطرات دفاع مقدس، شبکه ارتباطی نوقلمان با پیشکسوتان سال های ایثار و شهادت تشکیل گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها