نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

وظیفه موزه‌های دفاع مقدس حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی است

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» گفت: موزه‌های دفاع مقدس صرفا کارکرد موزه‌ای ندارند و وظیفه آنان حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۳۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ - 17December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: موزه‌های دفاع مقدس صرفا کارکرد موزه ای ندارند و وظیفه آنان حفظ و توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی است به راستی که کدام جامعه  می تواند  بگوید  یک نفر  همانند  «حاج قاسم  سلیمانی» تربیت کرده است.

وی ادامه داد: موزه های دفاع مقدس در مسیر های  تعالی انسان ها است و خداوند متعال برای آینده انقلاب، جنگ را در سفره ملت ایران قرار داد و به واسطه  دفاع مقدس بخش عمده ای از ملت ایران متحول شدند و باعث حفاظت از انقلاب و کیان ملت  شد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حادث شد در یک جامعه طاغوت زده و با رهبری امام خمینی (ره) به یک جامعه انقلابی تبدیل شد که این جامعه انقلابی برگرفته از دفاع مقدس است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: موزه های دفاع مقدس علاوه بر نشان دادن آثار جنگ تحمیلی باید مکتب انقلاب و شهدا را گسترش دهند و تفاوت کیفی جنگ هشت ساله ما را نسبت به سایر جنگ ها در دنیا رانشان دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها