نماینده ولی فقیه در کردستان:

رسیدن به شاخصه‌های شهدا موجب سعادت انسان می‌شود

حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» گفت: شهدای ما دارای شاخصه‌های بسیاری بودند که درک صحیح از این شاخصه‌ها می‌تواند مایه سعادت هر انسانی شود.
کد خبر: ۴۳۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ - 17December 2020

به گزارش دفاعپرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان سنندج، اظهار داشت: شهدا دارای شاخصه‌های شخصیتی بسیاری بودند که سه شاخصه مهم آنان ایثار، موهذبی و مودب به اداب الهی بود که امیدواریم بتوانیم به این شاخصه‌ها برسیم.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ و امروز عده‌ای که به دنبال مادیات بودند و هستند، گفت: عده‌ای  به دنبال مقام و قدرت بودند و هستند و عده‌ای که به دنبال هوس و فساد بودند و هستند، شهدای ما جانشان را تقدیم کردند و می‌کنند و با جان خود ایثار کرده تا ما بتوانیم عزتمندانه زندگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: شهدای ما افرادی موهذب و اهل نماز، عبادت، دعا و نیکی بودند و هیچگاه حتی در لحظه شهادت خود دست از این روحیه برنداشتند.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: شهدا مودب به آداب الهی بودند و همه کارهایی که انجام می‌دادند درس بود و اهل تهمت و غیبت نبودند که امیدواریم روزی ما هم به این شاخصه‌ها برسیم.

گفتنی است روز گذشته پیکر مطهر چهار شهید گمنام عملیات‌های کربلای پنج و رمضان دفاع مقدس از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد.

پیکر پاک دو شهید از این عزیزان در دانشگاه فرهنگیان امروز به خاک سپرده شد و دو پیکر دیگر نیز بنا به تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در گلزار شهدا بیجار و شهر توپ آغاج بیجار تشییع و خاکسپاری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار