سردار کارگر در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور مطرح کرد؛

راهیان نور تعطیل نیست/ فقط اعزا‌م‌های گروهی و کاروانی متوقف شده است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: به دلیل شرایط کرونایی فعلا اعزام‌های گروهی متوقف شده است ولی دیگر اقدامات راهیان نور با قوت بکار خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۳۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ - 17December 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست ماهانه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور به ریاست سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، با حضور نماینده تام الاختیار رئیس جمهور و فرماندهان قرارگاه‌های راهیان نور، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه 27 آذر) برگزار شد.

سردار کارگر با بیان اینکه راهیان نور تعطیل نیست، گفت: به دلیل شرایط کرونایی فعلا اعزام‌های گروهی و کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان شهدا متوقف شده است ولی دیگر فعالیت‌های مجموعه راهیان نور از جمله تنظیم و تدوین آیین‌نامه‌ها، توسعه و تقویت زیرساخت‌ها و عملیات‌های عمرانی در یادمان‌های دفاع مقدس با قوت در حال پیگیری است.

راهیان نور تعطیل نیست/ فقط اعزا‌م‌های گروهی و کاروانی متوقف شده است

وی به لزوم پیگیری و نظارت لازم در جلوگیری از تحریف و انحراف دفاع مقدس و راهیان نور تاکید کرد و افزود: همه نهادها و موسسات مردمی و غیر مردمی فعال در راهیان نور با هماهنگی و نظارت ستاد مرکزی راهیان نور کشور صورت گیرد.

سردار کارگر با اشاره به اینکه نباید ماهیت راهیان نور تغییر کند، فعالیت مناسب و هدفمند در فضای مجازی را ضروری دانست و عنوان کرد: اصل این حرکت حضور در سرزمین راهیان نور و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و لمس حال و هوا آن فضا و رشادت‌های رزمندگان و شهدا است ولی به دلیل شرایط کرونایی تا امکان فراهم شدن حضور کاروان‌های گروهی راهیان نور در منطقه، فضای مجازی می‌تواند به کمک راهیان نور بیاید.

راهیان نور تعطیل نیست/ فقط اعزا‌م‌های گروهی و کاروانی متوقف شده است

در ادامه اعضای حاضر در این نشست در رابطه با دستور جلسه با موضوع بررسی اولیه آیین نامه شبکه مردمی راهیان نور و طرح راهیان نور مجازی به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار